Volvo S60 clacheaza rusinos la testul de prevenire a impactului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Volvo au organizat o conferinta de presa pentru prezentarea noului S60, iar in cadrul acesteia au pregatit si o demonstratie pentru a vedea cum functioneaza noile sisteme de siguranta dezvoltate de sudezi. Pentru a demonstra cum functioneaza sistemul de prevenire a coliziunii frontale (Collision Warning with Auto Brake) modelul suedez trebuia sa se indrepte cu 35 de km/h catre un obstacol si in momentul in care coliziunea devenea iminenta masina trebuia sa franeze.
Insa, spre surprinderea oficialilor marcii dar si a jurnalistilor prezenti modelul suedez s-a oprit in bara din spate a obstacolului pregatit de organizatori. "Sistemul Collision Warning with Auto Brake franeaza automat daca exista riscul unei coliziuni iminente cu un vehicul stationar sau in miscare. Mai intati sistemul il atentioneaza pe sofer si in acelasi timp se pregateste pentru franarea de urgenta. Daca soferul nu actioneaza pedala de frana dupa ce acesta a fost avertizat, franele sunt actionate automat", a declarat un oficial Volvo.
Pentru a iesi basma curata, oficialii Volvo au anuntat ca masina nu a franat corescpunzator datorita aparitiei unei erori umane in timpul pregatirilor si datorita unei probleme tehnice legata de bateria autoturismului.
Via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Potrivit unui studiu recent, realizat în SUA de către fundația AAA, aproape jumătate dintre șoferi recunosc că încalcă frecvent limita de viteză legală cu 24 de km/h sau chiar mai mult. (29.12)
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
nici volvo numai e ce a fost.
E ca in stan si bran, cand se dadeau unul pe altul deoparte ca sa-i arate cum se face:))
ia puneti un volvo vechi langa unul nou sa vedem care e mai bun
sau
un vw passat 2.0 tdi langa un vw passat b3 1.6 tdi....tdi-ul de 2.0 o sa iti consume ulei din primii km, b3-ul o sa iti consume dupa 200 de mii....
asta e realitatea, totul e marketing.
Dar e ok, sa pastram titlul asta ca e mai usor sa dai cu noroi decat sa fi primul care nu se face de ras si spui ambele parti ale povestii.
Ps. in filmul din linkul postat de mine se vede masina din testul 1. deci au fost cateva minute intre teste.
Aici Volvo nu are nicio scuza... e in aer liber, fara nicio interferenta.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce lovitura e pt. o marca renumita in primul rand datorita sigurantei.
Ouch!
Totusi, inca mai cred in Volvo.
PS: si lexus au avut primii parcarea automata si au dat rateu.
vora celor de mai sus. poate nu era pornit sistemul. sau poate soferul a atins frana moment in care probabil sistemul se dezactiveaza.
RENAULT e singurul constructor cu 12 modele de 5 stele la EuroNcap! Indiferent de cate conspiratii nascociti voi asta e realitatea ! Renault produce masini sigure !! volvo e mai la vale
Daca atat te duce capul sa spui ca renault este smechera ca are 12 modele cu 5 stele...e clar.
http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
http://www.youtube.com/watch?v=k0kB2SqZqZ0
1. O masina cu garda la sol mai ridicata (Nissan Patrol- exemplul tau) va fi intodeauna mai avantajata in cazul unui impacti frontal cu o masina mai joasa. Indiferent de marca. Bara parasoc a masinii mai inalte va trece ca prin unt in masina mai joasa. Masina mai inalta va urca pe masina mai joasa, fiind protejata, iar masina mai joasa va primi impactul cu o deformare mai mare.
2. Oare au fost prosti astia care au inventat celula de supravietuire si structura cu deformare programata?
Socul unui impact nu dispare! Ce nu este transmis prin caroseria cu structura deformabila e transmis corpului, implicit organelor interne... tu compari un Clio de 5 stele cu o masina fara nicio stea?!! gandeste-te de 2 inainte sa scoti asemenea aberatii... fie el si mercedes cobra... iti imprastii rinichii pe asfalt... picioarele o sa le ai pe bancheta din spate, iar cealalta jumatate din tine va fi sandwich intre volan si scaun...
nu ai vrea sa te aflii intr-un Cobra... crede-ma... pus in fata faptului implinit te vei lepada de Cobra ca petre de iisus... vei alege Clio 2010..
In cazul in care nu sti (de fapt nu sti), cea mai mica rata de mortalitate in accidentele rutiere sunt la Volvo si la Mercedes. Ia cauta matale pe net si vezi care e treaba daca esti curios si apoi mai comenteaza. Adevaratele teste de siguranta se dau pe sosele, nu in laboratoarete EuroNCAP, unde se fac teste doar in anumiti parametrii stricti de viteza, tip de impact etc. si unde stele alea inseamna mai mult o parte a garantiei ca acea masina se va vinde (adica e si o chestie de marketing). Uite ce laboratoare de simulare de accidente avea Volvo acum vreo 8-9 ani si uite cum fac aia teste, motiv pentru care EuroNCAP e o gluma buna:
http://www.youtube.com/watch?v=-wQb3eeMcDE
Cat deste 940 vs Modus, citeste astea spuse de niste oameni care au avut ceva experiente nu tocmai placute cu Volvo si lumineaza-te, ca eu nu am chef sa ma apuc sa-i explic unui om al carui username spune multe:
http://www.volvo-club.ro/forum/index.php?topic=1107.0
Sau mai bine nu citi. Nu de alta, dar e posibil sa nu intelegi mare lucru;)
Hai...pa! :))
iar EuroNcap nu face jocuri pe calculator... crash-testele sunt cat se poate de reale... ca nu-ti plac tie rezultatele... ca Renault e lider in siguranta... ca volvo cu preteniile sale a scos 4 stele la S60.... sau ca da rateuri acum la testele care spui tu ca sunt mai bune decat testele EuroNcap... asta-i altceva ! de ce accepta asa ceva Volvo, daca EuroNcap "e o gluma buna" si ei fac mai bine?
Iti spun eu: pt ca EuroNcap e un organism independent complex cu inalta specializare... au tehnologia necesara, sunt profesionisti, sunt obiectivi, sunt vizionari !
EuroNcap este un standard recunoscut al sigurantei in caz de accident de catre guverne, cluburi auto si organizatii de protectie a consumatorilor... te-ai trezit tu Gica Contra sa spui altfel... ca tu cine oi fi ma rog???
ps: uite aicea statistica !
http://www.apropo.ro/news/social/soferii-de-mercedes-cei-mai-periculosi-2805398
NCAP vizionari? asta ii buna... de ce? vor sa testeze masinile pe luna sau de ce sunt vizionari?
http://www.youtube.com/watch?v=IaFPA2vdEF8
Nu cerem o religie in jurul sigurantei volvo, doar putin respect.
inca odata... aici ai exemplu ce inseamna masa contra unei masini de 5 stele:
Fifth Gear Crash-test Volvo 940 estate vs Renault Modus
http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
ps:mai ai de lucrat si la ce vrei sa exprimi de fapt... da, ai multe lipsuri
PATÉTIC, -Ă, patetici, -ce, adj. 1. Plin de patos, care emoționează, impresionează, înduioșează; plin de emfază, de afectare
Bine mah, cumpara-ti tu masina pe care o lauda EuroNCAP ca e f tare doar la impacturi frontale, laterale si cu stalpul, doar din anumite unghiuri de impact si doar pana la anumite viteze. Asta nu vrei tu sa intelegi. Nu am nimic cu EuroNCAP, insa e o naivitate sa iti cumperi o masina bazandu-te ca EuroNCAP i-a dat 5 stele. Pe langa faptul ca sunt putine cazurile in care accidentele au loc exact cum simuleaza ei, accidentele au loc la viteze foarte diferite de cele pe sosea, iar aici ma refer la cele din afara oraselor, pentru ca se ruleaza cu mult peste viteza cu care e teasta masina de EuroNCAP. Asadar, daca te loveste unul din lateral sau te loveste unul cu un tir din lateral sau din spate, poti sa faci ceva pe stelele alea (si mai uita-te inca o data pe filmul ala cu centrul de testare Volvo ca sa vezi ce diferenta este intre ei si Renault).
Inca ceva:mai nou, modele Volvo au structura de siguranta din fata pozitionata ceva mai sus, tocmai din motivele pe care le-ai zis tu, pentru ca masina sa nu intre sub SUV-uri. Era un film si pe youtube despre chestia asta. Zi-mi un alt producator care s-a mai gandit la chestia asta. Vezi tu, aia de la Volvo au ajuns la concluzia ca trebuie facut ceva in privinta asta dupa ce a analizat multe mii de accidente in care au fost implicate masinile lor. Asta se are in vedere cand se testeza masinile Volvo in laboaratorul ala. Da-mi exemplu de ceva asemanator de la Renault. ;)
Conform gandrii tale de EuroNCAP, un Clio ar fi mai sigur decat un S60 (care a luat 4 stele). In cazul asta, cred ca ti-am raspuns degeaba.
ps: nu uita dupa ce scri sa-ti dai rating pozitiv
ai tu habar cum isi testeaza Renault masinile...? sa uitam rezultatul "rigurozitatii" testelor din laboratoarele Volvo dupa filmul asta? sa recunoastem, volvo a vrut sa se dea mare, dar a facut-o de oaie..
Daca nu era Laguna care sa ridice standardele de siguranta poate si acuma lancezeam in mediocritate... cu volvo inclusiv
"mai nou, modele Volvo au structura de siguranta din fata pozitionata ceva mai sus (...) Da-mi exemplu de ceva asemanator de la Renault."
ei na ! nu ma innebuni ! arata-mie volvo ala mai ridicat decat un Renault... :)) acum o sa-mi faci comparatie xc70 - Megane RS? ......Raspunsul pt Romania e pe cat de simplu, pe atat de penibil pt tine... de pachet drumuri dificile ai auzit la Renault? :)) standard pt Romania... in restul tarilor civilizate, modelele Renault au acelasi centru de greutate ca si volvo.
Daca tot zici ca vorbesc prostii, cauta pe net singur tot ce ti-am scris, ca oricum vad ca daca iti zic eu nu ma crezi. Eu iti garantez ca daca vei cauta bine, vei gasi.
Si apropo de Laguna 2, ca de ea zici ca a ridicat standardele. Vezi tu, Laguna 2 a luat 5 stele (in 2001) in conditiile in care a luat o stea (!) numai pentru ca avea avertizor acustic de centuri necuplate. Deci in mod normal la testele de impact a luat 4 stele. Ti se pare normal sa primeasca o stea pentru asta? Mie nu. Au fost ceva discutii contradictorii intre reprezentantii altor marci si EuroNCAP pe tema asta. Ori Mercedes Clasa C (a doua masina testata de EuroNCAP si care a luat 5 stele), nu avea sistemul ala acustic si a luat 5 stele. Concluziile le tragi tu, daca esti capabil sa tragi o concluzie omeneasca. Dar mai bine sa nu ma crezi. Lasa-ma in "prostia" mea sa imi doresc un Volvo in care sa mor mai usor decat intr-o Laguna.
Oricum discutia asta cu tine chiar nu are rost.
"pachet drumuri dificile" presupune garda la sol usor inaltata si echivaleaza cu "structura de rezistenta ridicata" cum ii zici tu, dar mintea ta incalcita nu poate gandi in afara cutiei...
Inca odata. O sa ma exprim altfel:
Intr-un impact frontal, masina cu centru de greutate mai ridicat este avantajata fata de masina cu centru de greutate mai coborat.
Si nu-mi trebuie sa caut pe net nimic... spre deosebire de tine eu nu-mi iau informatiile de pe net
Chiar nu trebuia sa-mi irosesc timpul pentru tine.
1-0 pentru tine, ca ti-am dat prea multa importanta si eu cedez.
O ruda de'a mea se afla stationata pe marginea carosabilului intr'un Volvo xc70 si a fost izbita din spate de un camion.
Masina a fost facuta zob, dauna totala, dar spre surprinderea tuturor a scapat nevatamata doar cu cateva zgarieturi.
Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca era in alta masina.
FRATILOR sunt masini mai sigure sau mai putin sigure in functie de marca si dotari....dar masina SIGURA 100%....NU EXISTA.
NU A EXISTAT SI NU SE VA INVENTA NICIODATA.......................
Toate testele se fac la viteze mici...gen de oras...dar problemele apar dupa 100 km/h in care doar cei norocosi cu carul mai scapa.
Pe vremuri se faceau masini mai trainice..nu mai sigure dar si mult mai lente....acum sunt plastice foarte rapide.........si din nefericire omul a ramas la fel de sensibil.........ps:si nave spatiale au dat gres.....de ce este test...sa se vada ce si cum..si sa se remedieze.....