După ce au promis acum câţiva ani maşini care vor elimina riscul de deces până în 2020, inginerii celor de la Volvo susţin că se află pe drumul cel bun în atingerea acestei ţinte. Conform analizei interne realizate de suedezi, maşinile Volvo au reuşit deja să scadă la jumătate riscul de rănire a pasagerilor din anul 2000 până acum.
Informaţia vine din partea lui Thomas Broberg, responsabilul biroului de siguranţă al celor de la Volvo. "Propria noastră bază de date legată de accidente arată că riscul de a fi rănit într-unul dintre modelele noastre s-a redus cu 50% faţă de anul 2000", susţine oficialul suedez, care confirma faptul că principala prioritate a celor de la Volvo este aspectul siguranţei: "Lucrăm la dezvoltarea unor noi tehnologii care ne vor permite să scădem vizibil numărul de accidente în care sunt implicate maşinile Volvo", încheie Thomas Broberg.
Constructorul suedez a fost primul care a angajat o echipă specială de accidentologi care să analizeze cauzele şi efectele accidentelor în care sunt implicate maşinile Volvo.
Acest lucru se întâmpla acum 40 de ani, biroul de analiză al accidentelor Volvo fiind astăzi cel mai evoluat din întreaga industrie auto.EFECTELE CITY SAFETY
Conform unei analize realizate de Tristar, liderul internaţional în domeniul maşinilor de închiriat cu şofer inclus, flota Volvo contractată de companie a reuşit să scadă cu 28% numărul de accidente uşoare care au loc în oraşe. Tristar utilizează modelele V70, XC70 şi S80, toate echipate cu sistemul City Safety, care permite frânarea automată completă a maşinii la viteze de până la 30 de km/h în regim urban. Pe noul Volvo V40, lansat de curând şi în România, sistemul este optimizat petru a funcţiona până la 50 de km/h.
Respect Volvo ! De asta si rezista masinile lor majoritatii testelor.
In ultimii ani de fapt le-au crescut vanzarile. Mai citeste despre masini. O masina nu e compusa doar din motor german cu multi cai si sigla de BMW, Audi sau Mercedes.
@edy Daca peste 400.000 de masini vandute pe an inseamna nimic, atunci nimeni nu cumpara Volvo :)) Si eu sunt fericit sa fac parte din categoria nimenilor.
Dar curand o sa vedem o crestere la ambele ca se va dubla sau tripla productia de Volvo odata cu deschiderea fabricilor din China.
Cu AndreiRN ne-am obisnuit si trebuie sa-l lasam sa-si zica parerea lui de specialist dupa ce a citit vanzarile Volvo din ultimii ani:
2009 - 334.808 unitati
2010 - 373.525 unitati
2011 - 449.255 unitati
Deci dupa matematica oamenilor normali, care au trecut pe la scoala si mai citesc, vanzarile Volvo au crescut in 2010 cu 11.6 %, iar in 2011 cu 20.3 %.
Dupa matematica lui AndreiRN li s-a injumatatit cota de piata. Daca mai si conduci cum calculezi sper sa nu ne gasim pe strada niciodata.
Vezi ca e diferenta mare intre a scrie pe un forum, a juca un NFS pe calculator si a conduce pe o strada adevarata.
Dar daca te pricepi un pic la statistici si matematica comparatia nu se face la numarul de unitati vandute ci la % din piata pe care il detine si variatia acestuia.
Dar tu cum raspunzi cu frustrare si nicidecum ratiune tot ce ai postat este valabil ..... tie.
La capitolul informatii despre Volvo esti complet pe dinafara, asa ca poti sa scrii doar “Made in China” la toate posturile despre Volvo, ca noi intelegem cine este.
Dupa parerea ta Volvo a dat faliment acum 20 de ani si toate cimitirele sunt pline de masini Volvo, asa ca ratiunea ta nu functioneaza in conditiile in care Volvo este compania care produce unele dintre cele mai sigure masini din lume la ora actuala. Banuiesc ca tu esti cel frustat vazand rezultatele destul de slabe obtinute de Mercedes la crash-testele americanilor. Sper sa le fi dat de gandit si lor si celor ca tine care scriu din frustare, nu inspirati de realitate !
Realitatea doare pe frustati :) Daca ai sti sa faci diferenta intre un costum de haine si unul de trening, vei intelege si diferenta dintre Volvo si alte masini.
Mai cauta si vezi ce fel de firma e Volvo. Firma chinezeasca e aia de unde iei tu piese pentru machetele tale de masini.
Mihai are educatie pe net si vb ca un cunoscator mare.
Dar e si mai amuzant ca el ataca messgerul ca sa evite mesajul dar hai sa-i fac si lui jocul ca e amuzant.
Sunt atat de prost ca au scos la pensie Navetele Spatiale la care am contribuit 20 de ani.
Sunt atat de prost ca pana si romanii vor sa aiba un F35, B787 la care lucrez zilnic.
De 2 - 3 ori pe an merg la cimitirul de masini(http://www.ecoparts.com/) unde vad Volvo si Audi si BMW aliniate frumos si de la care nimeni nu vrea sa scoata piese deoarece stiu ca nu merita efortul de reparat.
Da, Volvo a fost o firma de guvern socialista dar cand suedia a facut schimbarile sociale necesare au ajuns in prag de faliment dar ia salvat Ford cu o investitie majora dar nu si-au bagat mintile in cap sa taie din salarii si sa faca un produs cerut de piata si Ford sa descotorosit de ei si numai chinezi au vrut sa-i ia deoarece stiau ca la salariile din china vor putea vinde pe profit asa ca tranzitia merge struna.
Da, Volvo dintotdeauna s-au laudat cu sisteme de siguranta mai avansate si asta a fost reclama lor de vanzare si vor continua in aceasta directie dar pt cine priveste mai patrunzator este mai mult abureala si marketing. Ei sa invete sa faca masini fiabile in primul rand ca or sa ajunga sa se lepede si china de ei.