Luna septembrie a început cu schimbări majore pentru constructorul suedez. Mai întâi, Volvo a anunțat oficial că nu mai țintește să devină o marcă pur electrică din 2030, din cauza tranziției lente către mașinile electrice. Acum, același constructor scandinav a anunțat că renunță la serviciul său pe bază de abonament Care by Volvo.
Acest serviciu a fost lansat în 2017 și a fost ideea lui Hakan Samuelsson, fostul CEO Volvo. Prin acest serviciu, Volvo și-a dorit ca clienții săi să semneze un contract pe o durată de doi ani pentru o sumă de 699 de euro pe lună. În schimbul acestei sume, clienții beneficiau de service, asigurare, schimbare de anvelope și de servicii de tip „concierge”, care includeau alimentarea, curățarea și livrarea unor pachete pentru mașină.
Principala diferență dintre acest serviciu pe bază de abonament și cel de leasing este reprezentat de faptul că nu există posibilitatea de a plăti în avans sau o sumă mai mare în afara celei stabilite la finalul contractului.
Acum, după 7 ani de activitate, Volvo va desființa acest program în mai multe țări europene.
Astfel, serviciul Care by Volvo va fi vândut unor proprietari noi în Germania, Țările de Jos, Suedia și Norvegia. Între timp, în Marea Britanie și în Statele Unite, acest serviciu va fi desființat.„Decizia de a trece de la leasing-ul intern la o configurație bazată pe parteneri este de a ne asigura că furnizăm produse care se potrivesc nevoilor clienților, asigurându-ne în același timp că alocăm resurse pentru continuarea digitalizării a întregii noastre afaceri”, se arată un comunicat oficial.
Volvo se cumpara in nordul Europei si prin vest, pe acolo unde oamenii au si putere de cumparare mai mare si sunt mai educati.
Sa citam si niste sure:
https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Road_safety_statistics_in_the_EU&oldid=630784#:~:text=reduced%20in%202020.-,In%202022%2C%2086%20persons%20per%20million%20inhabitants%20were%20killed%20in,per%20million%20inhabitants%20in%202022.
"In 2022, 86 persons per million inhabitants were killed in road accidents in Romania, the highest in the EU"
Asta pentru ca romanii sunt atat de prosti incat nu sunt interesati de siguranta, dar sunt interesati de pachetul M de la BMW-uri.
Cand numarul prostilor si a cocalarilor va scade, se vor diminua si numarul de morti in accidente rutiere si nu vom mai fi dati ca exemplu negativ mereu din cauza retarzilor.