Volvo pregăteşte un competitor cu cinci uşi pentru VW Golf
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sudezii de la Volvo vor să creeze un rival cu cinci uşi de segment compact. Modelul se va lupta cu liderul clasei, mai precis Volkswagen Golf, iar baza modelului va fi platforma lui Ford Focus. Debutul viitorului hatchback va avea loc în 2012, iar cei de la Volvo ar putea aplica un design asemănător cu cel al lui C30. Modelul acesta este foarte important pentru cei de la Volvo, iar Stefan Jacoby a declarat despre viitoarea compactă cu cinci uşi că trebuie să devină prioritatea numărul unu pentru Volvo.
Noul model va fi complet diferit de ceea ce oferă producătorul german pentru a urma dorinţa de simplitate a suedezilor. Astfel, compacta din Gothenburg va fi reprezentarea valorilor suedeze şi va prezenta în felul său elementele cu care Apple a atins succesul în lumea IT: simplitate şi eleganţă îmbinată cu funcţionalitate. Visul celor de la Volvo va fi crearea unui automobil atât de simplu de utilizat încât să nu aibă nevoie de manual de folosire.
În ceea ce priveşte motorizările noului model, cei de la Volvo nu au dat foarte multe informaţii. diesel, cât şi unităţi otto, care vor avea patru sau cinci cilindri. Aceste motoare fac parte din noua familie de propulsoare a celor de la Volvo, care aplică o campanie de downsizing pentru a reduce emisiile de CO2 la nivel de gamă şi consumul de carburant la nivelul fiecărui model în parte.
Cel mai probabil, familia de motorizări va include atât propulsoareVia | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Bugatti a livrat oficial primele exemplare de serie ale modelului exotic Bolide. Hypercar-ul a fost prezentat pentru prima dată în 2020, iar Bugatti va construi doar 40 de exemplare. (03.01)
-
Leapmotor a lansat o nouă versiune pentru SUV-ul electric C10. Noua versiune primește un motor pe benzină care funcționează pe post de generator și care asigură o autonomie de 950 de kilometri. (03.01)
-
Gordon Murray anunță o că supercar-ul T.33 va primi o nouă versiune în vara anului viitor. Aceasta va fi echipată cu același motor V12, aspirat natural, dar singura transmisie disponibilă va fi una manuală cu 6 rapoarte. (30.12)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
Ce ma nedumereste pe mine in materialul asta (si chiar as vrea sa stiu daca cei de la automarket au facut-o intentionat, au preluat stirea "cuvant cu cuvant" de la agentiile de presa sau e doar ca o comparatie), e faptul ca au amintit de Golf. Volvo este marca premium, mi se parea normal sa se aminteasca de Clasa A, Seria 1 sau A3.
Adica ideea de prezenta in clasa compacta mi se pare foarte buna, dar comparatia cu Golf...
Aceeasi chestiune este promovata de brandul VW-Porsche. Ei adora conservatorismul, simplitatea, functionalitatea. Si iata ca de zeci de ani, continua sa vanda bine de tot, iar in curand trage tare pentru a ajunge number one in lume. Iar daca toti clientii lor nu ar fi multumiti, nu le-ar mai cumpara masinile noi sau second hand.
Volvo din pacate numai este un brand cu demnitate. A luat-o pe aratura de mult timp, nu a mai fost competitiv........si a fost infiat de americanii de la Ford......apoi parasit din nou........si iar infiat de chinezi. Ar fi ok sa se insiste pe simplitate si functionalitate. Dar nu e de ajuns, incat sa-i concureze pe nemti cu asa ceva. Trebuie si ceva diferit, ceva inovatie, un pret bun si un gram de noroc.
PS: Stiati ca cele mai solide masini mici fabricate vreodata si care au parcurs peste 1 milion de mile fara a necesita segmentarea motorului......au fost niste modele produse de Mercedes Benz si Volvo?
"Domnule", respectul se castiga, nu poate fi impus.
Orice cuvant aditional e de prisos.
@Faurelianu - Se pare ca unele persoane se maturizeaza mai greu. Varsta nu zice tot :) Se pare ca nu ai urcat inca la bordul unui Jaguar sau volvo de generatie noua.
eu unul insa am observat ca de cand e volvo sub geely, pe automarket.ro si nu numai, sunt mai multe stiri despre volvo, ceea ce e bine.
respect, clau!
It is too good to be true.
Pe cat pariu?