Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere

de Tiberiu Safta
Miercuri, 13.11.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un oficial al mărcii suedeze a confirmat că Volvo nu are de gând să retragă din producție SUV-ul XC90 prea curând. Modelul, unul dintre cele mai bine vândute ale mărcii, va continua să fie oferit cu motorizări termice atâta timp cât va exista cerere pentru acesta.

Volvo XC90, SUV-ul premium de clasă mare al constructorului suedez, pare să aibă un viitor asigurat chiar și în epoca electrificării. De-a lungul celor 23 de ani de producție, Volvo XC90 s-a dovedit a fi unul din cele mai de succes modele ale mărci scandinave, lucru demonstrat de longevitatea ambelor generații ale modelului. Prima generație, introdusă în 2002, a fost produsă până în 2014. Actuala generație a fost lansată în 2015 și nu va fi înlocuită în viitorul apropiat.

Datorită succesului său, Volvo nu are de gând să renunțe prea curând la XC90. Un oficial al mărcii a confirmat pentru publicația Auto Express că modelul va continua să fie disponibil și produs atâta timp cât va exista cerere.

„Vom continua să actualizăm XC90 atâta timp cât va exista cerere. Este o mașină importantă pentru noi”, a declarat oficialul mărcii.

Un alt reprezentant Volvo a mai precizat și faptul că modelul electric EX90 nu este înlocuitorul direct al lui XC90, deoarece crede că există o diferență între clienții celor două modele.

În prezent, Volvo XC90 este disponibil cu motorizări hibride simple și hibride cu încărcare la priză. Mai devreme în acest an, Volvo a produs ultimul său motor diesel, montat pe un XC90.

via Auto Express

Comentarii (10)

  • Când s-a lansat, în 2023, EX90 era înlocuitorul lui XC90, ce urma sa fie prnsionat, dar întârzierea punerii în vânzare a versiunii electrice din diferite motive, plus regândirea strategiei cu 100% electric, au făcut ca XC90 sa fie menținut, cu mici modificări, deci nu, reprezentantul Volvo nu este sincer cand spune ca cele doua modele sunt gândite separat, lentru clienți diferiți.

    Cum se spune bullshit în suedeză ?
    11 4
  • un cetatean
    Daca intri pe site-ul oficial, mare parte dintre modele sunt hibride si mild hibrid, la asta se refera electrificarea intre 90-100% pana in 2030, doua modele sunt electrice, cu astea voiau sa ramana in 2030 ? hai trei modele,ca vine si sedanul S90 .
    6 2
  • @dan_grc
    https://www.automarket.ro/stiri/volvo-spune-adio-motorului-diesel-xc90-este-ultimul-model-cu-acest-motor-117483.html
    Personal sunt incantat de alegerea Volvo. Ca posesor de XC90 PHEV nu as trece la EX90, dar as face upgrade la noul XC90 PHEV.
    Bullshit e ce face BMW.
    Cauta pe bursa sa vezi cum stau cele 2 marci.
    Investitia in Volvo aduce profit din ambele parti: si masini si bursa, comparativ cu BMW unde ai gaura si in portofel si la bursa.
    Deci bravo lor ca nu renunta la XC90. Sunt masini deosebite pentru oameni deosebiti.
    Sper sa nu renunte nici la Xc60, chiar daca scot EX60 in curand.
    Cele mai bune masini pe care le-am condus pana acum.
    1 5
  • @un cetatean
    Volvo are EX30, EX40 si EX90.
    La anul se pare ca apar ES90, EX60.
    Deci vor oferi optiuni pentru toti.
    Important ca au renuntat la dieseluri.
    Pentru voi e important un articol recent:
    https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/volvo-inchide-gura-adversarilor-propulsiei-electrice-crestere-de-40-in-octombrie-in-europa-21826057
    Citam "această creștere a vânzărilor a fost susținută în primul rând de performanța puternică a modelelor electrice și plug-in hybrid în Europa."
    Deci mananci castraveti murati cu mild hybrid.
    3 4
  • @dan_grc
    Volvo face vanzari bune cu plug-in hibride si electrice acolo unde se cauta cel mai mult (Europa de vest si Nord).
    Volvo EX30 e al doilea cel mai vandut model, dupa Tesla model Y, prin Olanda.
    Deci are unde vinde si electrice si PHEV, nu isi face prea multe asteptari la piata est europeana pentru ca acolo ajung in general ce nu mai vor altii.
    Deci poti sta linistit, ca nu isi face Volvo probleme prea mari ca nu vinde in Romania. Acolo merg bine sh-urile obosite pe care nu le mai vor altii.
    Si nu uita, Volvo creste la vanzari FARA DIZAL!
    2 2
  • https://inchirieriauto-otopeni.com/ inchirieri masini otopeni avantajoase.
    2 3
  • @un cetatean
    https://www.automarket.ro/stiri/volvo-va-lansa-10-modele-noi-si-actualizate-pana-in-2026-119641.html
    2 3
  • Elektrikkk
    Problema nu este la Volvo, problema este la europeni.

    Să vrei maşini termice, eventual şi manuale, în timp ce în China este o revoluţie.

    O parte din chinezi îi spun "marea eliberare" pentru că în loc de maşini termice chinezeşti mai slab dotate sau maşini termice cu sigla vestică mai scumpe, plus taxe, pot cumpăra maşini chinezeşti electrice ieftine şi încarca ieftin !!

    Chinezii deja în valuri mari nu îi mai intersează maşini termice şi mai ales branduri vestice.

    Apoi ce fel arată Beijing, Shangai astăzi, poluarea aerului redusă enorm faţă de trecut dar..... şi poluarea fonică redusă considerabil.
    2 1
  • Elektrikkk
    https://youtu.be/DdhNe78RndY


    De la minutul 44 , dar merită văzut tot.
    1 0
  • Radem, glumim dar din vanzari traim.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru