Pentru a face populația să conștientizeze problema lipsei de apă, Volvo a inițiat o campanie ingenioasă pe tot cuprinsul statului american. Mai exact, constructorul suedez îi roagă pe localnici să nu-și spele mașina prea des. Inițiativa este promovată sub hashtagul #drivingdirty și are în prim plan o serie de modele ale constructorului, vopsite în așa fel încât să pară extrem de murdare.
Proiectul a fost demarat de Steve Hinkle, administratorul dealerului Volvo din San Diego, care oferea la început un bon de spălare automată a mașinii cu apă reciclată. Mai apoi, dealerul a anunțat că nu va mai spăla mașinile sale alegând o soluție de curățare fără apă.Potrivit unui studiu condus chiar de Volvo, măsura ar urma să economisească 408.000 litri de apă, o valoare importantă pentru un stat care suferă acut de secetă.
via autoblog
Buna asta Volvo. Ideea e buna, dar cred ca spalatul masinii e printre ultimele probleme cand vine vorba de consumul excesiv de apa.
Dar da, ca si campanie de marketing, e buna. Eu faceam una cu #stophavingsexinthebackseataftergraduation, ca sa scada si numarul de avorturi, familii destramate si copii orfani.
Absurditate de reclama pt cei ce nu cunosc realitate.
Statiile de spalare de masini din sudul Californiei folosesc apa reciclata proprie.
Adica la subsol au un rezervor mare unde apa se strange si prin reverse osmosis se purifica si refoloseste.