Esential
136 | de cai putere oferă noul diesel Volvo. |
350 | de Nm livrează dieselul cu cinci cilindri introdus recent în gama Volvo. |
136 | de cai putere oferă noul diesel Volvo. |
350 | de Nm livrează dieselul cu cinci cilindri introdus recent în gama Volvo. |
Volvo caută să îşi lărgească gama de motorizări diesel oferite în prezent în Europa şi anunţă introducerea unei noi unităţi pe motorină. Este vorba despre un diesel cu cinci cilindri, cu o capacitate de 2.0 litri, capabil să ofere 136 de cai putere şi 350 de Nm.
Unitatea primeşte indicativul D3 şi se poziţionează între D2 (115 cai putere) şi D4 (163 de cai putere). Disponibil fie cu transmisie manuală, fie cu transmisie automată, motorul se va regăsi pe modelele S60, V60, XC60, V70 şi nava amiral S80.
Odată cu noul motor, constructorul suedez va opera şi o serie de modificări pe modelele S60, V60, V70 şi S80, care vor putea fi echipate cu sistem de recunoaştere a semnelor de circulaţie (Road Sign Information), sistem de iluminare inteligent (Active High Beam) şi nu în ultimul rând cu tehnologia Tunnel Detection.
Alături de noile sisteme de siguranţă, Volvo oferă şi un levier iluminat pentru cutiile de viteză automate, în stilul celui regăsit pe noul V40.
Un nou model de jante, cu 5 spiţe şi dimensiunea de 18 inch, va fi disponibil în gama de accesorii a modelelor S60, V60, V70 şi S80.Pentru V70, suedezii au pregătit şi o grilă nouă, vopsită într-o nuanţă de negru, în vreme ce pentru S60 şi V60 nivelurile de echipare vor include acum şi finisajele din aluminiu regăsite pe XC60.
via l carscoop
5 cilindrii vs 4 cilindrii = un rafinament aparte pe care multi nu il inteleg pana nu il aud cum suna.
Nici un iubitor de volvo nu se va cripa ca audiul vecinului are 50 Nm in plus, ci va zambi satisfacut de cofortul calatoriei cu propria masina...
"Tot o noutate în gama lui Seria 5 este şi introducerea versiunii 520d EfficientDynamics Edition. Acesta dispune de motorul de 2.0 litri cu patru cilindri capabil să producă 184 de cai şi 380 Nm. Consumul anunţat de producător pentru această versiune este de 4.5 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 119 g/km."
Aici discutam de lucruri serioase, nu de Cronicile din Narnia.
Plus ca acelasi 2.0 N47TU este disponibil si in varianta bi-turbo twin-scroll oferind 204 cai si 400NM.Au pus turbo asa numa, de efect, ele de fapt nu se invart, totul e din cip tuning si abtibilde cu NOS.
Ca sa fiu totusi on-topic, propulsoarele Volvo si Ford de 5 cilindri sunt foarte performante, nimeni nu cred ca poate contesta asta.
Deci ei il vor inlocui ?
Problema este ca sunt motoare fara moarte si asta ia bagat pe MBZ la intrebari de au renuntat si au trecut la motoare mai putin robuste.
Eu sper sa folosesc aceste motoare tot restul vieti.
Volvo for life !
Pa.
Stii de ce se zice “Volvo for Life” ? Daca nu ai aflat inca intreaba-i pe germani ca te lamuresc ei.
Pacat ca este din aluminiu.
MBZ au fost criticati ca faceau motoare care nu se mai strica si asa isi taie singuri creanga de sub picioare si s-au adaptat pietei facand masini de consum din pacate.
Volvo nu mai este firma suedeza de cativa zeci de ani buni.
In prag de faliment a fost preluata de americani si in prad de criza de chinezi asa ca ......... suedezi doar cu surubelnita.
Si tu gabitza ......... ia un covrig.