În curând, Volvo își va lua rămas bun de la forma de caroserie care a adus mărcii foarte mulți clienți și fani. Mai exact, este vorba despre caroseria break, care urmează să fie retrasă definitiv din gama Volvo. Acest lucru a fost confirmat chiar de către Jim Rowan, CEO-ul mărcii suedeze.
Într-un interviu acordat publicației Autoexpress, șeful Volvo a fost întrebat despre posibilitatea unui viitor fără niciun break în gamă. La această întrebare, Jim Rowan a răspuns: „Da. Pentru că eu cred că [piața] s-a schimbat, nu-i așa? Este costisitor să aducem modele diferite pe piață și este costisitor să păstrăm acele modele pe piață”, a declarat acesta.
„Așa că trebuie să alegem: în loc să lansăm un V90 [nou], de exemplu, suntem într-o situație mai bună să poziționăm acea mașină într-un mod puțin diferit? Avem edițiile Black, avem edițiile Cross Country – avem acum ediții diferite a aceleiași mașini de bază. Este mult, mult mai ieftin și mai rentabil pentru noi să generăm mai mult volum prin aceeași platformă și același factor de formă”, a mai adăugat Rowan.
Șeful Volvo a mai precizat apoi că marca scandinavă se va concentra mai mult asupra SUV-urilor, datorită nivelului de siguranță mai mare.
Totodată, Volvo se va concentra și asupra lansării unor berline noi.via Autoexpress
actual, VW, honda,nissan, parca si ford, au renuntat la sedanuri in europa.
incalcite sunt caile domnului, in marketing.
Break-urile Volvo erau printre cele mai apreciate, elegante si practice.
Sedanurile sunt moarte.
Multi preferau V60 in loc de S60 si V90 in loc de S90 sau chiar fata de XC90.
Cred ca Volvo se indreapta intr-o directie tare gresita.
Ce ironie, sa numesti toate troacele SUV-uri iar break-ul sa il scoti din gama ca nu e prea "utility"!
si
"Este mult, mult mai ieftin și mai rentabil pentru noi să generăm mai mult volum prin (...) același factor de formă”
nu stiu...doar eu am citit si INTELES ce a spus omul?
Valabil si in SUA, unde fanii cereau sa se vanda combi si la ei, insa de fiecare data cand vreun producator sau dealer aducea un model de genul nu se vindea.
Cred ca nemtii si poate englezii ce mai cumpara, in rest SUV cat cuprinde.
Adevărul e ca multi apreciază break-urile Volvo și cumpăra SUV-uri, în schimb.
In locul lor renuntam la berline, ca oricum nu sunt practice. Decat S60 sau S90, mai bine V60 sau V90. Au fost si cu versiuni de performanta Polestar in trecut, pe astea le poti face si in varianta Cross country fara probleme. Dar sa vezi un sedan inaltat, arata tare ciudat. Au incercat in trecut cu S60 si a fost un esec total. A incercat si Renault si arata ciudatenie masina.
Deci poate se trezesc si mentin break-urile, chiar daca vanzarile mari sunt la SUV. Sunt sigur ca multi ar prefera break-urile in loc de sedanurile Volvo.
Oameni buni, decizia de a renunta la o caroserie se face dupa studii, observatii ale pietei, trendului si multe capete sparte dupa sedinte interminabile.
Ce tot o tineti langa cu sedanurile si break-urile astea, nu pricep!