Volvo isi reface imaginea de brand
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cand spui Volvo te gandesti la siguranta. Cand spui siguranta te gandesti la Volvo. Acesta este imaginea primordiala pe care brandul suedez o reprezinta.
Mai nou, oficialii companiei Volvo cauta solutii pentru a oferi modelor sale o noua imagine. Suedezii vor sa reinventeze imaginea marcii Volvo. Pentru acest lucru, Volvo a investit 150 de milioane de dolari intr-o campanie publicitara revolutionara. Agentiile de publicitate Nitro si Arnold Worldwide se ocupa de reiventarea imaginii Volvo.
Principala problema intalnita de acestia se refera la nivelul de catalogare a brandului Volvo: “masina de familie, sigura”. Conform specialistilor in publicitate imaginea modelelor Volvo ca automobile “de familie” limiteaza forta de atractie a brandului.
Pentru a putea demara o campanie prvind noua imagine Volvo, suedezii au efectuat un studiu care cerceteaza stilul si caracterul soferilor Volvo.
Studiul a fost efectuat printre valetii din diferite parcari in America de Nord, Asia si Europa.
Rezultatele arata ca proprietarii de Volvo sunt prietenosi si sociabili si au obiceiul de a lasa bacsisuri grase, comparativ cu proprietarii altor marci auto, in special cele sportive.A doua etapa a strategiei de imagine a plecat de efectuarea unui studiu despre portretul-robot al soferului de Volvo. Rezulatele au dezvaluit un sofer activ, intreprinzator, generos si ambitios care se concentreaza pe ceea ce are si exploateaza la maxim proprietatea lui.
Mostenirea brandului Volvo se bazeaza pe atentia dedicata omului si mediului in care acesta traieste. Acest punct va fi exploatat si in campania publicitara desfasurata sub sloganul "Life is better lived together".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Buick a anunțat că va lansa sub-brandul Electra pentru piața chineză. Electra va urma să lanseze 3 modele din categoria NEV (vehicule cu energie nouă). (23.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (1)