Volvo introduce serviciul Valet în Europa: un angajat preia mașina și o returnează după ce este reparată în service

de Daniel Popescu, Foto: Volvo
Miercuri, 27.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a lansat în Europa noul serviciu Valet, prin care un angajat preia mașina și o returnează proprietarului după ce aceasta este reparată în service. Clientul primește notificări pe telefon despre evoluția procesului de reparație.

Volvo a anunțat în această săptămână lansarea pe piața europeană a serviciului Valet, care a fost introdus în premieră în acest an în Statele Unite.

Noul serviciu permite proprietarilor Volvo să scape de grijile asociate vizitelor în service prin desemnarea unui "valet".

Astfel, mașina este preluată de un reprezentant al mărcii la data și ora stabilită în prealabil, iar ulterior returnează mașina după ce aceasta a fost reparată.

În plus, prin intermediul unei aplicații disponibile pentru iPhone și telefoanele cu sistem de operare Android, proprietarul primește notificări în timp real cu privire la evoluția procesului de reparație.

"Prin serviciul Volvo Valet oferim clienților flexibilitatea de care au nevoie în această perioadă plină de provocări. Este un exemplu prin care Volvo pune siguranța oamenilor mai presus de orice", explică Björn Annwall, șeful diviziei din Europa, Orientul Mijlociu și Africa al Volvo.

Pentru început, serviciul Volvo Valet este disponibil în Marea Britanie, însă ulterior va fi lansat și în alte 12 state europene: Belgia, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Spania și Elveția.

Clienții Volvo din România au deja la dispoziție o variantă simplificată a serviciului Valet, urmând ca în toamna anului 2020 să fie activată și o aplicație dedicată.

Detalii găsiți aici.

În prezent, pe lângă Statele Unite, serviciul mai este disponibil și în China prin intermediul aplicației de mesagerie WeChat.

Via Volvo

Comentarii (5)

  • volvoist
    chiar era nevoie ca m-am saturat de cate ori m-am dus la service.
    5 1
  • Inseamna ca se strica des?...Ca de numarul de reprezentante,service,,suntem lamuriti”.Sa vad eu cum vine valetul si ia masina de la 200,,,,300 de km...
    10 2
  • Încă o sluga/valet in plus .....
    6 4
  • @SG Cat de romanesc este comentariul tau...
    Este vorba de un serviciu in plus de care se ocupa reprezentanta (sau firma de leasing dupa caz), dar romanul care sufera de importanta a simtit nevoia sa-l umileasca pe angajatul care se va ocupa depreluare.
    L-a numit sluga pentru a se simti el prin contrast stapan. Ce mici sunt unii oameni
    5 4
  • @GA
    Nu este romanesc comentariul. Inseamna ca nu ai inteles.
    Este un serviciu gratuit si bun pentru client.
    Acest serviciu exista deja in Romania- sunt multe service-uri care iti preiau autovehiculul gratuit chiar pe platforma pentru reparatie.
    M-am referit la faptul ca acest serviciu ''gratuit'' pentru client inseamna costuri pentru service si timpi pierduti pe care nu ii va plati nimeni.
    Nu am vrut si nu am umilit pe nimeni.
    Adevarul acesta este: Producatorul emite serviciul dar altcineva il implementeaza si il plateste - adica service-ul.
    ''Sluga'' sau ''Valetul'' in acest caz este service-ul.
    Ai inteles gresit sau ai citit printre randuri.
    P.S. Cat timp va lua un ''scurt drum'' dus/intors din Colentina in Baneasa la Volvo.
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru