Marca Volvo a fost considerată pentru mult timp una "bătrânească", dedicată mai ales familiilor. Iar acest lucru s-a datorat mai ales gamei foarte largi de break-uri pe care brandul suedez l-a lansat în istoria sa de aproape 90 de ani. Lansați oficial pe piață în 1927, cei de la Volvo au reușit să vândă până acum peste 6 milioane de mașini de caroserie break, ceea ce echivalează cu o treime din totalul vânzărilor mărcii în cei 89 de ani de activitate.
Informația a fost publicată de Volvo într-un comunicat de presă care anunță lansarea noului V90 la Salonul Auto de la Geneva, care își va deschide porțile pentru jurnaliști în 1 martie. V90 este versiunea vreak a noului S90, model de segment mare pe care Volvo l-a prezentat la Detroit în ianuarie.
Noul V90 își propune să se lupte pe piață cu rivali germani precum Seria 5 Touring, A6 Avant sau Mercedes Clasa E T-Modell, mașini care adună în acest moment majoritatea vânzărilor din segment la nivel mondial.
Totuși, Volvo va miza pe istorie pentru a aduna clienți."Avem tradiție în segmentul estate. În mintea multor oameni rămânem brandul break-urilor prin excelență. În timp ce brandul Volvo s-a dezvoltat și e mult mai mult decât mașini break de familie, vom duce mai departe cu onoare moștenirea bogată pe care o avem prin noul V90", spune Hakan Samuelsson, CEO al Volvo Cars.
Primele imagini cu noul V90 vor putea fi admirate în 18 februarie, atunci când Volvo va găzdui un eveniment dedicat pe "teren propriu", la Goteborg. Modelul este construit pe platforma SPA, cea pe are Volvo asamblează noile generații XC90 și S90.
via Volvo
Comentarii (2)