Volvo introduce brandul Recharge pentru modelele electrice și plug-in hybrid: suedezii vor anunța emisiile totale de dioxid de carbon ale fiecărui model

de Daniel Popescu, Foto: Volvo
Miercuri, 16.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo va utiliza brandul Recharge pentru toate modelele electrice și plug-in hybrid și va dezvălui cantitatea totală de emisii de dioxid de carbon pe care un model o emite în procesul de producție și pe parcursul duratei de utilizare.

Volvo a anunțat miercuri lansarea unui nou brand pentru gama de modele. Astfel, toate modelele electrice și plug-in hybrid vor avea în nume sufixul Recharge, pentru a scoate în evidență că mașina are o baterie care poate fi încărcată la priză.

Primul model care va primi acest sufix este versiunea electrică a SUV-ului XC40, care se va numi Volvo XC40 Recharge. Prezentarea oficială a noului XC40 Recharge este programată miercuri, 16 octombrie, cu începere de la ora 19:30.

"XC40 Recharge este primul model Volvo din nouă linie Recharge. Numele Recharge va fi folosit pentru toate modelele Volvo electrice și plug-in hybrid. Noua linie are obiectivul de a crește vânzările mașinilor electrificate Volvo și de a încuraja șoferii să folosească modul electric Pure cât mai mult timp posibil", a explicat Håkan Samuelsson, CEO-ul Volvo.

Pe de altă parte, utilizarea unui brand comun riscă să genereze confuzii printre clienți între mașinile electrice și cele plug-in hybrid.

De asemenea, începând cu XC40 Recharge, Volvo va publica o valoare medie pentru cantitatea totală de dioxid de carbon emisă de fiecare model atât în procesul inițial de producție, cât și pe parcursul utilizării sale. Practic, în cazul modelelor electrice, valoarea va arăta cantitatea de dioxid de carbon emisă în timpul producției.

"Începând din acest an, fiecare model Volvo va fi electrificat.

Începând cu XC40 Recharge, Volvo va dezvălui amprenta de dioxid de carbon pentru fiecare model nou", precizează Volvo în comunicatul de presă.

Volvo a stabilit să reducă cu 40% amprenta de dioxid de carbon în perioada 2018-2025. Pentru atingerea acestui obiectiv, sudezii își propun ca până în 2025 jumătate dintre mașinile vândute să fie electrice și să reducă cu 25% emisiile de pe lanțul de aprovizionare cu componente și din procesul de producție și logistică, dar și ca mașinile Volvo să aibă cel puțin 25% de plastic reciclat.

Volvo a dezvăluit deja o serie de schițe cu noul XC40 Recharge, care va deveni în același timp și primul model care va utiliza sistemul de operare Android Automotive OS, care va permite integrarea completă cu servicii precum Google Assistant, Google Maps și Google Play Store și update-uri prin internet. În plus, SUV-ul va primi un nou sistem de asistență activă.

Via Volvo

Comentarii (1)

  • ACE - Craiova
    Asteptam cu nerabdare si un test drive cu aceasta masina....
    In curand se va deschide si in Craiova showroom-ul VOLVO care va asigura si partea de service pe zona Olteniei.
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru