Volvo a vândut peste 600.000 de mașini în 2018, bornă ce a fost depășită pentru prima dată de la înființarea companiei în 1927. A fost al cincilea an consecutiv cu vânzări record pentru suedezi, performanță sprijinită consistent de modelele XC60 și XC90.
Suedezii spun că 10-15% din vânzări au fost reprezentate de hibrizii plug-in, care s-au bucurat de o cerere ridicată din partea clienților.
Pentru acest an, constructorul estimează că modelele PHEV vor ajunge la 20-25% din totalul vânzărilor, Volvo fiind luat prin surprindere de nivelul cererii.
“Ne așteptăm să ajungem la 20-25% la sfârșitul anului. Suntem nemulțumiți pentru că am fi putut să vindem mai mult, dar am subestimat cererea,” a declarat CEO-ul Hakan Samuelsson, explicând că Volvo n-a avut suficiente baterii, motoare electrice și alte componente pentru construcția acestor modele.
Din 2019, Volvo vrea să tripleze capacitatea de producție pentru modelele PHEV și cele cu tehnologia mild hybrid.
Anul trecut, Volvo a vândut 26.800 de hibrizi plug-in în Europa, în comparație cu cele 16.000 de unități din 2017.
Via Automotive News
10-15% din 600.000 inseamna 60.000 - 90.000
La sfarsit aflam si o cifra exacta de 26.800 pentru Europa.
Inteleg ca pentru restul lumii nu prea stiu ce au vandut decat cu aproximatie