Volvo a vândut peste 600.000 de mașini în 2018, bornă ce a fost depășită pentru prima dată de la înființarea companiei în 1927. A fost al cincilea an consecutiv cu vânzări record pentru suedezi, performanță sprijinită consistent de modelele XC60 și XC90.
Suedezii spun că 10-15% din vânzări sunt reprezentate de hibrizii plug-in, care se bucură de o cerere ridicată din partea clienților.
“Nu am fost afectați de introducerea WLTP. Cererea este în continuare foarte mare pentru hibrizi plug-in. Clienții aleg performanța, în dauna reducerii emisiilor și a economiei de carburant,” a explicat Hakan Samuelsson, șeful Volvo.
Anul trecut, Volvo a vândut 26.800 de hibrizi plug-in în Europa, în comparație cu cele 16.000 de unități din 2017.
Volvo mizează pe avansul modelelor cu propulsie hibridă și speră ca acestea să ajungă la 25% din totalul vânzărilor până în 2025.
Via Automotive News
La XC 40 nu simti nimic deosebit cand pasesti in interior, cel putin nu ceva care sa merite pretul cerut.