Volvo a înregistrat o creștere de 28% a profitului operațional în 2017, cea mai bună performanță din istoria companiei, precum și patru ani la rând cu vânzări în creștere sub acționariatul chinezilor de la Geely.
Suedezii așteaptă ca 2018 să fie încă un an de succes, cu vânzări și profit în creștere, iar rezultatele pe primele 5 luni vin să confirme acest lucru.
În perioada ianuarie-mai 2018, vânzările Volvo au crescut cu 13.6% la nivel global, tendința de creștere fiind valabilă pentru fiecare piață pe care suedezii sunt prezenți.
În total, Volvo a vândut circa 253.000 de mașini pe primele 5 luni, dintre care 25.000 au fost în Europa. Modelele cele mai căutate pe Bătrânul Continent au fost XC90, XC60 și XC40.
Suedezii au raportat recent o scădere a vânzărilor de motoare diesel în Europa, spunând că tot mai mulți clienți aleg modelele sale cu propulsie hibridă. Constructorul suedez se așteaptă la un 2018 de succes cu ajutorul modelelor XC40 și XC60.
Mai mult decât atât, constructorul suedez și-a stabilit o țintă ambițioasă pentru viitor. electrice să reprezinte 50% din vânzările totale.
Până în 2025, Volvo vrea ca modelele salePentru îndeplinirea acestui obiectiv, fiecare model Volvo va avea, începând din 2019, cel puțin o versiune hibridă sau una electrică.
Via Volvo
Comentarii (1)