Volvo City Safety a primit distincţia EuroNCAP Advance
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sistemul Volvo City Safety a fost premiat de EuroNCAP la Salonul Auto de la Paris. Ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris reprezintă prima decernare a acestui premiu, care le este acordat vehiculelor care obţin cinci stele la testele de siguranţă EuroNCAP şi prezintă facilităţi deosebite de protecţie. Sistemul City Safety a debutat pe XC60 în 2008 şi are scopul de a reduce numărul accidentelor la viteză mică la jumătate. Acest sistem protejează atât pietonii, cât şi ceilalţi participanţi la trafic în micile momente de neatenţie ale şoferului şi în clipele în care reflexele bune nu sunt suficiente.
Sistemul City Safety cu frână automată opreşte vehiculul de la o viteză maximă de 30 km/h. La viteze mai mici de 15 km/h, orice impact poate fi evitat, în timp ce la viteze de 15-30 km/h, sistemul City Safety va duce la reducerea consecinţelor unui eventual impact. Dacă modelul Volvo rulează cu o viteză de peste 30 km/h în momentul detectării unui obstacol şi a unui impact iminent, acesta va reduce 30 km/h din viteza de deplasare cât mai repede posibil. Acesta nu este primul premiu al sistemului City Safety, tehnologia fiind apreciată şi publicaţia germană Auto Motor und Sport, dar şi de Centrul Zaragoza din Spania şi de organizatia NHTSA din Statele Unite ale Americii.
Volvo a făcut lobby în faţa celor de la EuroNCAP pentru recunoaşterea sistemelor de siguranţă active în punctajul total al vehiculelor. Tocmai de aceea, cei de la EuroNCAP au instituit această distincţie. Programul EuroNCAP funcţionează din 1997 şi testează în mod independent aproape toate automobilele noi care debutează pe piaţa din Europa. Calificativul este acordat în stele, iar punctajul maxim este de cinci stele. În 2009, criteriile EuroNCAP s-au schimbat, fiind introdus şi un test de impact din spate, care verifică protecţia gâtului pasagerilor.
Via | Volvo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
http://www.youtube.com/watch?v=hqm58JVF6fA
http://www.youtube.com/watch?v=lcJ9xgBZJdI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lGPFCqYk1JQ&feature=related
P.S. pentru cine nu stie despre ce e vorba....
Unii dintre noi vroiau sa fim condusi de computere mai zilele trecute :)
au premiat un sistem care nu a fost suficient testat si a mai si esuat in cateva prezentari m unde este siguranta ?
Unul e oferit STANDARD pe masini, Pedestrian detection este suplimentar.
Este singurul sistem din categoria Euro NCAP Advance care este oferit STANDARD.
http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/b46e38fe-00da-4756-9a9c-6c681f446893/euro-ncap-reveals-todays-best-safety-innovations.aspx
Mi-e greu sa cred ca Audi Side Assist este gratuit sau standard...
Oricum Volvo nu este la primul premiu de genul asta. Este stiut faptul (nu stiu insa de cati dintre voi) ca scaunele din Volvo sunt cele mai sigure in cazul unui impact din spate, la astea contribuind si sistemul WIPS. Ar mai fi si sistemul SIPS care atunci cand a aparut (acum vreo 15 ani) a fost foarte apreciat. Cu toate astea niciodata Volvo nu a avut motoare extraordinare si nici nu a castigat vreodata ENGINE OF THE YEAR...
jos palaria pentru vointa si dorinta de a revolutiona segmentul de siguranta, rusine totala pentru montarea unui sistem inca imperfect :)
Chiar asa preferati sa va dati cu parerea si sa nu va interesati inainte?
City safety este deja la generatia a 2-a. A fost lansat pe Volvo XC60, iar acum este standard si pe noul Volvo S60. In curand va fi standard pe toata gama Volvo.
Iar sistemul franeaza singur in ultimele clipe inainte de impact, cand inca poate evita accidentul. Odata ce il testezi iti dai seama ca trebuie sa fi nebun sa te bazezi pe el la fiecare oprire.
Sistemul CIty Safety este axat pe neatentia la volan, si nu pretinde sa ia locul soferului la opriri.
Mergeti la o vizita la un showroom Volvo sa va dati seama exact ce face sistemul dupa care intrati aici sa dati cu pietre aiurea.