Esential
6.000 | de oameni au participat de la concursul lansat de Volvo. |
In luna aprilie a acestui an Volvo a lansat un program de personalizare pentru micul hatchback C30. Ideea suedezilor a fost atunci promovata printr-un concurs deosebit botezat "Design your own C30" creat cu scopul de a oferi publicului posibilitatea personalizarii hatchback-ului.
Timp de aproape 3 luni peste 6000 de participanti au participat la concursul al carui mare premiu era bineinteles un Volvo C30 personalizat dupa propriul gust. Marele premiu a fost castigat de Marie Karlsson (foto), un inginer de 23 de ani din Vetlanda, al carui garaj gazduieste acum un C30 1.8F cu propria schema de culori.
Din pacate foliile adezive sau vinilurile care se aplica pe noul C30 sunt disponibile doar in Suedia si Finlanda. Volvo a declarat insa ca isi va extinde programul si in celelalte tari ale Europei care si-au manifestat intersul fata de aceasta idee: Japonia, Canada, Malaezia, Tailanda, Romania, Anglia, Danemarca, Franta si Elvetia.
via | CarScoop
Comentarii (2)