Volvo are nevoie de C20, un rival pentru Mini, A-Klasse si Audi A1
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In conditiile in care Mercedes si BMW ataca segmentul B cu modele ca A-Klasse si MINI, iar Audi vine tare din spate cu noul A1, Volvo nu poate sta cu mainile in san.
Constructorul suedez trebuie sa reactioneze la tendinta actuala de crestere a segmentul subcompact premium, studii recente aratand ca in 2015 jumatate din masinile inmatriculate in Europa vor fi modele din piete inferioare. Drept pentru care, pe masa consiliului de conducere sta deja un proiect care propune lansarea unui frate mai mic pentru C30.
In conditiile in care divortul dintre Ford si Volvo s-a incheiat deja, iar Geely este noul proprietar al suedezilor, pare greu de crezut ca americanii le vor imprumuta fostilor subsidiari platforma modelului Fiesta, pentru dezvoltarea mai ieftina a unui viitor C20.
De asemenea, nici ideea imprumutarii unor motoare de provenienta Geely nu este plauzibila, Volvo fiind nevoiti sa isi mentina identitatea de brand. Un lucru este cert: constructorul scandinav va fi nevoit sa caute rapid un joint-venture cu actorii deja prezenti pe segmentul B, pentru a scapa de costurile imense prevazute de o dezvoltare in regim propriu.
Avand in vedere noile reguli de reducere a consumului si normele de poluare, pare tot mai plauzibila ideea unui model de dimensiuni mici, care sa reduca media constructorului, la nivel global.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Dar eu nu inteleg ceva: adica Volvo vrea un rival pentru Clasa A si pentru Mini, bazandu-se pe o singura masina? Adica sa aiba o masina care sa rivalizeze cu concurenta din doua clase?!