Volvo ar putea fi cumparat de catre chinezi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O sursa anonima a declarat pentru o publicatie din Michigan ca exista doua companii din China care sunt interesate de achizitia marcii suedeze Volvo. Primul potential investitor este compania BAIC, despre care se spune ca ar fi interesata si de achizitia companiei Saab. Cea de-a doua companie chinezeasca interesata de Volvo este Geely Automobile Holdings. Alaturi de cele doua companii chineze stau inca doua companii care ar putea sa fie interesate de Volvo, dar identitatea acestora nu a fost dezvluita.
Modul in care chinezii de la Beijing Automotive Industry sunt interesati de Volvo si de Saab este inca neclar. Cel mai probabil, chinezii doresc sa investeasca in una dintre cele doua companii suedeze, si asteapta sa afle care este cel mai avantajos partener pentru acestia. Potrivit sursei, chinezii de la Geely au licitat deja pentru compania Volvo, dar oficialii producatorului auto chinez au negat vehement aceasta ipoteza. Totodata, oficialii companiei suedeze Volvo au refuzat sa prezinte potentialii investitori ai marcii detinute de Ford.
Producatorul american Ford detine marca Volvo din anul 1999, cand a achizitionat-o pentru 6.45 miliarde de dolari de la Volvo AB. Spre deosebire de companiile Saab si Opel, Volvo nu are un termen limita pana la care marca trebuie vanduta.
Ford este singurul producator american de automobile care a ramas inca in picioare, dar acest lucru nu poate sa acopere pierderile marcii suedeze. Din cauza speculatiilor cu privire la un potential investitor al marcii Volvo, actiunile Ford au scazut cu sapte centi, atingand valoarea de 6.19 dolari per unitate.Via | MichiganLive
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Go China!
baietii din china vor sa puna mana pe o firma care sta bine la siguranta, ori SAAB ori VOLVO.
Apoi vor rupe piata mondiala.
Masini frumoase, ieftine si............ SIGURE!
off..........
Mentalitate chinezeasca sau comunista, cumperi mult, dar ieftin. Ca este prost sau bun nu conteaza, cantitatea conteaza. Asa este modelul de economie comunista, dar presupun ca nici istorie nu stii :))))
baietii vor ca sa invete SIGURANTA !!!
si de la cine? de la niste experti.
punct!
adica FURA tehnologie pe bune, VOLVO obligat ii va invata sa faca si masini sigure in china.ca mai apoi sa atace SUA si UE !!!
off...............e tare greu :(
In privinta calitatii, fratilor, cat timp a apartinut/apartine de Ford, Volvo a facut si masini si motoare foarte bune concepute in fabricile LOR , cu o implicare indirecta a lui Ford-adica Ford a sarit cu banul (motoarele D5 au fost unele dintre cele mai bune din lume cand au aparut, sunt apreciate si in prezent si totusi nu sunt pe niciun Ford-oare de ce? de ce numai C30 si S/V40 impart platforma tehnica cu Ford? V8-ul 100% Volvo stiti ca e unul dintre cele mai "curate" motoare din lume? Stiti ca tot ce inseamna siguranta vine din Suedia-impreuna cu otelul din fiecare masina?). Multi zic ca imparte platforme comune cu Ford. Va sfatuiesc sa desfaceti un motor de Volvo si daca vedeti vreo piesa pe care scrie Ford nu mai postez nimic. Asta ar trebui sa va dea de gandit ce legaturi sunt intre Ford si Volvo si relatii asemanatoare vor fi si intre Volvo si viitorul proprietar. Suedezii nu sunt prosti, chiar daca nu mai "impart ei cartile" ;). Nu vor permite sa ajunga praf din cauza chinezilor. Repet, totul se rezuma la bani. Acum banii care se fac din vanzari ajung in mare parte la Ford, insa Ford este obligat sa dea bani lui Volvo ori-de-cate-ori este nevoie. La fel se va intampla si in viitor. :)
Vor sa invete siguranta, iti spun cum se face. Se numeste reverse engineering si brainhunting.
Chinezii vor sa cumpere orice pentru ca acum acele companii sunt ieftine. Vor sa cumpere/ au vrut sa cumpere: Opel, Hummer, Saat, Volvo. Mai vezi si alte companii de vanzare in afara de aceste 4? Nah... mai gandeste din cand in cand... nu strica. Iti folosesti neuronul ala pe care il ai si la altceva decat la dormit.
Ideea ce concurenta este simpla. Cumpara tot ce nu poti sa bati direct, fraiere. Masinile chinezesti nu se pot bate cu alea europene? Nici o grija le cumparam pe alea europene, nu ca sa le facem mai bune pe ale chinezesti ci pentru ca asa este mai simplu :) Invata economie... daca te duce capul.
In ceea ce il priveste pe LEE eu unul prefer sa il ignor, pentru ca la politica, fotbal si masini se "pricepe" oricine.
si atunci ???
off.......
alte masini, alte patente !!!
China are bani !!!
Claudiu, eu nu cred ca Volvo va ajunge nici la Renault, nici la VW si am sa-ti spun si de ce cred asta: Volvo a apartinut de Renault pana in 1999 cand a fost cumparat de Ford. Tot timpul s-au ridicat cateva semne (mari) de intrebare in privinta calitatii. Atunci cam 90% din tehnica din Volvo era de la Renault. Si tinand cont de calitatea masinilor Renault, Volvo a cam avut de pierdut => vanzari slabe, cam multe rechemari in service... deci francezii aveau motiv sa renunte la Volvo. In plus acum mai trebuie sa fie de acord si Nissan (pentru ca Renault este in alianta cu ei), dar Nissan doreste sa promoveze pe Infiniti in Europa si nu o poate face daca este si Volvo la mijloc (pentru ca si Volvo si Infiniti sunt marci premium).
Cat despre VW, din nou nu cred ca este posibil: din grupul VAG face parte si Audi, adica una dintre cele mai vandute marci premium din lume. Audi are tehnica de top, calitate, fiabilitate, imagine de marca dar si bani, insa nu are o logica achizitia lui Volvo. Efectiv nu ar avea niciun interes sa o faca. Pentru ce? :)