Volvo a anunțat în această săptămână o serie de schimbări în structura de conducere a departamentului de design.
Prima noutate este recrutarea Claudiei Braun, care va fi responsabilă de stabilirea culorilor și materialelor utilizate la interiorul tuturor modelelor dezvoltate sub brandurile Volvo și Polestar.
Anterior, aceasta a îndeplinit un rol asemănător la Daimler pentru brandurile Mercedes-Benz, AMG și Maybach, după ce în prima parte a carierei a avut o funcție similară și la Porsche.
Între timp, cea de-a doua noutate este reprezentată de recrutarea lui Thomas Stovicek, care va avea rolul de a lua coordona departamentul de design pentru interfața sistemului multimedia, dar și pentru site-ul sau aplicația mobilă Volvo. De altfel, Volvo afirmă că își va schimba radical site-ul oficial în perioada următoare.
Interesant este că Stovicek a lucrat anterior la rețeaua de socializare Facebook. "Sunt entuziasmat că acum lucrez la Volvo. Industria auto trece printr-o transformare, cu noi tehnologii și procese care vor permite lansarea de noi produse și servicii pentru clienți.
Așteptările pe care le au oamenii de la mașini se vor schimba", explică Stovicek.Via Volvo
Comentarii (3)