Esential
99 | de g/km emit cele două modele DRIVe, Volvo S40 şi V50. |
3.8 | litri la 100 de kilometri consumă Volvo S40 DRIVe. |
99 | de g/km emit cele două modele DRIVe, Volvo S40 şi V50. |
3.8 | litri la 100 de kilometri consumă Volvo S40 DRIVe. |
După ce a reuşit să surprindă publicul cu versiunea economică a modelului C30, capabilă să emită doar 99 de g/km, Volvo revine cu o propunere similară. De această dată este vorba despre două modele diesel, care scad sub bariera psihologică de 100 de g/km: sedanul S40 şi derivatul său break V50, care au primit versiunea îmbunătăţită a motorului diesel de 1.6 litri.
Unitatea instalată pe cele două modele suedeze, etichetată în trecut la 104 g/km, a reuşit să îşi reducă emisiile cu 5 g/km, până la 99 de g/km, respectând astfel normele de poluare Euro 5. Totul graţie sistemului start-stop introdus în echiparea standard şi cutiei manuale cu şase rapoarte, optimizate pentru un consum redus.
Îmbunătăţirea etichetei DRIVe aduce modelului suedez, în ambele variante de caroserie, un consum mediu de numai 3.8 litri la 100 de kilometri, ceea ce face ca versiunea diesel să fie cea mai economică din istoria S40 şi V50.
Pe lângă cele două trei modele cu emisii sub 100 de g/km, Volvo se poate lăuda şi cu alte două produse care nu depăşesc 120 de g/km.
Este vorba despre V70 şi S80, ambele modele în versiuni economice promiţînd 119 g/km.Magnus Jonsson, vicepreşedinte al departamentului de dezvoltare Volvo, a declarat că brandul a evoluat simţitor din 2008, atunci când la salonul Auto de la Paris erau expuse trei modele cu emisii sub 120 de g/km. "În curând vom avea şapte modele sub această valoare, dintre care trei sub 100 de g/km, ceea ce înseamnă că eforturile depuse de noi pot fi destul de greu de atins de ceilalţi competitori din segment", a încheiat Jonsson.
via | volvocars
Chiar nu m-as mira daca in curand si VAG ar iesi pe piata cu motoare de 1.4TDI sau 1.6TDI...
Eu personal cred ca vremea motoarelor mari: 1.9TDI, 2.0TDI este pe sfarsite ( mai ales pe masini mici, de ex. Golf )
Si apropo, sunt cu mult mai bune decat TDI-urile de la VW, pana si cele de la FIAT sunt net superioare lor. Nu uitati ca de curand au trecut cei de la VW pe sistemul common rail, pe cand altii deja sunt la generatia a patra, deci mai au de invatat cei de la VW.
...motoarele intre 1.4l si 1.6l se vand cel mai bine!
VAG a trecut la comon rail pentru faptul ca nu mai faceau fata concurentei TDI-urile de 1.9. Iar cand zic asta nu ma refer la fiabilitate, ci la alte criterii (de ex. cuplul motor raportat la putere sau rafinament - a rezultat o placere mai mare in conducere, insa a scazut fiabilitatea). In plus tendinta generala este ca toate motoarele diesel sa aiba cilindreea mica.
cum naiba sa scrieti ca "m-as mira sa scoata pe piata motoare 1.4 si 1.6 tdi" HELLOOO!! A scos demult VAG motoarele astea dar cine sa stie(soarecii de calculator) acum se pregatessc sa scoata 1.2 tdi (DAR CINE SA STIE????)
si daca nici 1.6 tdi/1.9 pd-tdi(105cp) 2.5 tdi(180 cai) si 3.0tdi(240cp 500nm) nu sunt bune.....de fapt sunt printre cele mai bune....scuze :))
bafta multa......auzi T5 :)))))))
Exista JTD, CDI, TDCI, dci, diese-lurile de la BMW care dupa parerea mea sunt cele mai reusite.
Au incercat ei sa le aduca la zi cu introducerea common-rail-ului dar au dat-o in nas la fiabilitate.
Nu ma indoiesc ca isi vor reveni, insa trebuie sa traga tare ca sa reuseasca sa ii prinda din urma pe ceilalti.
Toate cele bune