Esential
150 | de kilometri reprezintă autonomia lui Volvo C30 BEV. |
250 | de unităţi C30 BEV vor să producă cei de la Volvo până la sfârşitul anului viitor. |
150 | de kilometri reprezintă autonomia lui Volvo C30 BEV. |
250 | de unităţi C30 BEV vor să producă cei de la Volvo până la sfârşitul anului viitor. |
Sudezii de la Volvo au introdus în producţie modelul C30 BEV. Acesta reprezintă versiunea electrică a lui Volvo C30 şi va fi construit în 250 de unităţi până la finele anului viitor. Primele livrări din Europa vor fi făcute în toamnă, iar clienţii preferaţi vor fi clienţii care vor apela la leasing, companiile, autorităţile şi departamentele guvernamentale din Suedia, Belgia, Olanda şi Norvegia. Versiunea electrică a lui Volvo C30 are o autonomie de 150 kilometri, apropiată de ceea ce oferă Citroen C-Zero şi Mitsubishi i-MiEV.
Volvo C30 BEV împarte linia de fabricaţie din Ghent cu fratele său cu ardere internă, după care este transportat în Gotheburg pentru montajul bateriilor, al motorului şi al sistemelor electrice. Bateriile sunt amplasate în locul rezervorului de carburant şi într-un compartiment special din tunelul central. Portbagajul lui C30 rămâne neschimbat, oferind un volum de 251 de litri.
În România, Volvo C30 porneşte de la 17.484 de euro cu TVA inclus. Oficialii Volvo nu au anunţat data la care va fi disponibilă versiunea electrică a lui C30 în România.
Dat fiind cota mică de producţie a acestui model, acest model ar putea să nu fie prezent şi pe piaţa auto din România. Între timp, cei de la Citroen şi partenerii de la Mitsubishi au devenit primii furnizori de vehicule electrice de pe piaţa românească.Via | Whatcar
bafta EV!