Comentarii (19)

  • Mama!
    Vazut din spate zici ca are aripi si zboara!
    3 8
  • daca respecta intrutotul desginul vom avea niste faruri cu un sistem revolutionar de iluminat
    11 5
  • Parerea mea e ca Volvo se cam joaca cu focul. Poate va avea succes in Asia, unde Gelly e un nume mult mai cunoscut decat in Europa sau State. Ori sa te intri pe un segment unde cam totul e la cel mai inalt nivel si imagiea lui Clasa S, Seria 7 sau A8 sunt impecabile... e cam riscant. VW stie cel mai bine.
    23 11
  • Mda...
    Mai repede seria 5, e klasse si audi a6... GS, etc...
    4 11
  • @LauCalin
    E intr-adevar riscant dar... daca exista resursele necesare realzarii unui astfel de proiect de ce sa nu-l puna in practica?
    Si pana la urma Volvo e recunoscuta ca o marca premium ceea ce face acest pas unul logic.
    Apoi concurenta ne este benefica noua, potentialilor cumparatori.
    15 5
  • Nava amiral,categoria grea!
    Ai dreptate cu VW,banuiesc ca faci referire la modelul Phaeton,care nu s-a impus destul in fata rivalilor.Cu Volvo va fi alta treaba,VW nu activeaza pe clasa premium,nu are un renume de genu acesta.Volvo rivalizand cu toate modelele sale in clasele premium,nu va fi greu sa intre pe clasa limuzinelor.
    13 6
  • Eu inteleg foarte bine si va dau dreptate amandurora. Nu este vorba ca Volvo nu ar fi in stare sa creeze un astfel de model. Sunt marci care deja sunt pe segmentul asta, evident calitatea este impecabila si cu toate astea vanzarile nu se ridica la nivelul asteptarilor.
    Parerea mea e totusi e cam devreme pentru un astfel de model, as acorda mai multa atentie unui compact (care da, stiu, e pe drum - dar mai multa concertrare pe promovarea lui de exemplu) si unui model de clasa mini, segment care se pare ca e tot mai in voga (Mini se vinde bine de cand a aparut, Audi A1 la fel, are vanzari bune... ca sa nu mai zicem ca reteta se plica foarte bine la Fiat 500, Citroen DS si probabil la noul Beetle). Aici eu cred ca ar mai fi loc, pentru ca concurenti directi ar fi doar 2, dar Mini are un oarecare "handicap" ca e pe piata de vreo 10 ani, iar A1 este de un an.
    Nu zic ca nu este bine ce tinteste Volov, nici vorba de asa ceva. Doar ca... mare atentie! :)
    10 1
  • Carlos
    tot latitude e baza...

    reno si altele...
    4 15
  • AndreiRN
    Volvo
    Acum au o platforma legala prin care sa vanda in lume technologia furata de chinezi pana acuma.
    Volvo va fi o chinezarie mai lustruita.
    7 19
  • da si nu
    @Mario0406
    Volvo nu e recunoscuta de toti ca marca premium. Statutul asta e contestat de foarte multi.
    12 6
  • cam mult prea indraznet...
    ...chiar si pt mine, pt care marca Volvo ocupa locul 2 in ordinea preferintelor. Intr-adevar, se intrevede un sistem revolutionar de iluminare si sunt convins ca nu ar fi singura noutate, numai ca publicul bogat nu este neaparat si foarte receptiv la nou, asa ca o asemenea masina ar fi o investitie destul de riscanta pt Volvo! Cei care isi cumpara BMW 760i, Audi A8 4.2tdi sau Mercedes S-Klasse si le cumpare din urmatoarele motive: lux, eleganta, dotari cat cuprinde, dorinta de a epata dar in acelasi timp si de a fi in rand cu ceilalti barosani din cercul lor. Iar incercul lor, nu va fi deloc usor sa te impui cu un Volvo... In orice caz, eu la doresc tot succesul din lume!
    10 3
  • In primul rand sa faca un succesor pt XC90 si S80 si apoi rival pt clasa de lux care daca va veni va fi peste cativa ani.Astept si citroen DS9, daca va fi...
    3 2
  • My bad
    Am gresit in primu post fraza: vroiam sa spun k asta e un concurent mai repede pentru seria 5, e klasse, a6, GS,.... :D sigur o sa aiba farmecu ei cel putin k sigurantza cred k o sa fie peste toate enumerate mai sus.
    0 4
  • S-classe
    deja cei de la Mercedes nu mai pot sa doarma de anuntul celor de la Volvo...:)))):)))) .

    Volvo viseaza frumos dar din pacate nu va ramane decat un vis.

    @dan_grc - bine zici.
    5 11
  • SUPER DESIGHN
    Sa vedem de ce motorizari va dispune acest model....si daca va putea concura intradevar cu nemtii si cu japonezii de la Lexus
    5 2
  • Mai Carlos, am inteles ca esti consilier vanzari la Renault da nici chiar asa..."renault si altii"... Latitude e baza? Aici se vorbeste de clasa de lux
    7 22
  • :))
    @carlos, faci lumea sa rada! :)) Ce inovatii a adus Renault pt lumea auto sau amcar ce a adus nou de zici ca e baza??
    7 21
  • Ghita Bizonu'
    Oatritiloe bavarezi
    Nu va grabiti sa radeti de proiectu asta. In definitiv pana la seria 7 BMW nu concura in categoria premium … Si nici Audi pana la 200 . Ala mare) Nu mai pomeniti de Phaeton – sufera in primul rand din cauza numelui – Masina Populara ! Ori in segmentu asta nu vrei sa fii popular nici cu numele!! Volvo are 2 mici atuuri – o reputatie de excelenta mecanica si inunele variante experienta unei finisari peste mohorala teutonica. Unica problema ar fi motorul – lipsa unei experiente ptr un V8… Si ar mai fi un argument ptr snobism – in SUA Voplvo este preferatul universitarilor cu bani.. (V90, V 70 nu sunt chiar ieftine .. dimpotriva. Nici 80 ). Asa ca o extondere nu este chiar riscanta … plus piata chinezeasca. Plus a americana… si jumulit risca sa iasa noul Phaeton! Si daca noul patrion are bani – de ce nu ?! Si lasati admiratia ptr trioul german (Porsche nu se pune! Asta intra la categoria sport .. chiar si Cayenne!) Nu de alta dar in anii 50 si 60 lux insemna automobil englezesc . Si in 1969-73 S Klase nu se punea cu Jaguar …(XJ ramane si azi superior sub aspect al finisarii si stilului). Chiar si azi limuzinele nemtesti nu se compara la nivel de tapiserie si lux cu Jaguar – si daca dai o caruta de bani , vrei si asa ceva .
    4 2
  • @Ghita Bizonu'
    Ai dreptate cu categoria premium, doar ca primul seria 7 a aparut in"77, iar S-class la sf anilor "60 deci sunt niste zeci de ani buni, iar in legatura cu Jaguar eu zic ca se puneau si la lux si materiale. Dar cum ai spus, Volvo parca are mai mari sanse la premium si la un model din clasa de lux comparativ cu VW
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru