Volvo a depus patentul pentru un model ce ar putea rivaliza cu S-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru mulţi constructori auto, înregistrarea unor patente şi modele noi este de multe ori sinonimă cu desconspirarea. Sunt extrem de multe situaţii în care schiţele secrete, oferite spre înregistrare organelor abilitate, ajung în presă. Este şi cazul unor imagini noi ale conceptului Universe, expus de Volvo anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Shanghai, pregătit să ajungă acum pe stradă.
Schiţele suedezilor indică o versiune de serie a modelului de clasă mare, care anticipează un viitor rival Volvo pentru nume mari ca Mercedes S-Klasse, Audi A8 şi BMW Seria 7. Modelul ar extinde gama scandinavilor şi ar atrage clienţi noi, dispuşi să plătească peste 70.000 de euro pentru un sedan de talie mare, poziţionat peste S80.
Speculaţiile intră în contradicţie cu o declaraţie mai veche a lui Stefan Jacoby, preşedintele executiv Volvo, care afirma: "Un model de mari dimensiuni nu se află în planul nostru de dezvoltare pe termen mediu şi lung. Este prea devreme să intrăm pe piaţa lui S-Klasse.
Ne concentrăm asupra unor produse noi pe segmente în care deja activăm."via | wcf
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Si pana la urma Volvo e recunoscuta ca o marca premium ceea ce face acest pas unul logic.
Apoi concurenta ne este benefica noua, potentialilor cumparatori.
Parerea mea e totusi e cam devreme pentru un astfel de model, as acorda mai multa atentie unui compact (care da, stiu, e pe drum - dar mai multa concertrare pe promovarea lui de exemplu) si unui model de clasa mini, segment care se pare ca e tot mai in voga (Mini se vinde bine de cand a aparut, Audi A1 la fel, are vanzari bune... ca sa nu mai zicem ca reteta se plica foarte bine la Fiat 500, Citroen DS si probabil la noul Beetle). Aici eu cred ca ar mai fi loc, pentru ca concurenti directi ar fi doar 2, dar Mini are un oarecare "handicap" ca e pe piata de vreo 10 ani, iar A1 este de un an.
Nu zic ca nu este bine ce tinteste Volov, nici vorba de asa ceva. Doar ca... mare atentie! :)
reno si altele...
Volvo va fi o chinezarie mai lustruita.
Volvo viseaza frumos dar din pacate nu va ramane decat un vis.
@dan_grc - bine zici.
Ai dreptate cu categoria premium, doar ca primul seria 7 a aparut in"77, iar S-class la sf anilor "60 deci sunt niste zeci de ani buni, iar in legatura cu Jaguar eu zic ca se puneau si la lux si materiale. Dar cum ai spus, Volvo parca are mai mari sanse la premium si la un model din clasa de lux comparativ cu VW