Volvo a început 2021 cu dreptul, după ce 2020 a însemnat o scădere cu 6% a vânzărilor la nivel global.
În ianuarie, constructorul a comercializat 59.588 de mașini, cu 30.2% mai multe decât în aceeași perioadă din 2020. Volumul s-a dublat în cazul unităților Recharge. În prezent, una din cinci mașini Volvo vândute la nivel global este electrică sau hibridă.
Potrivit datelor oficiale, SUV-urile au reprezentat 71% din vânzările Volvo pe ianuarie. China a fost principalul motor de creștere pentru Volvo, cu 19.160 de exemplare (+91.3%). La nivel european, Volvo a vândut 25.587 de mașini, în creștere cu 9% față de ianuarie 2020.
Cel mai bine vândut model Volvo în prima lună a acestui an a fost XC40 (17.770 de unități), urmat îndeaproape de XC60, cu 17.053 de exemplare. Ca de obicei, SUV-ul XC90 închide podiumul, având 7.564 de unități comercializate în ianuarie 2021.
Via Volvo
O adevarata masina de familie si o companie care se adreseaza celor ce vor comfort, tehnologie, siguranta.
La polul opus se afla BMW, cu multe reclame interzise deoarece promoveaza condusul periculos, cu amenzi la activ, cu multa poluare de la drifturi, cu multe accidente, cu asigurari mai mari pentru ca sunt implicate in accidente, soferii cei mai prosti si amendati.