- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Volvo a anuntat motorul GTDi de doi litri si 203 CP
Motorul asta a fost motivul pentru care Volvo a amanat lansarea lui S60. Daca nu era asa, Criss, motorul il puteau lua de la Ford inca din perioada de proiectare si lansau mai devreme S60-ul. Insa Ford nu a vrut sa mai dea nimic lui Volvo, pentru ca planuia sa vanda.
Cat despre comparatia cu cei de la Vag (cilindree mica, motoare supraalimentate cu doua turbine), personal nu sunt fan al asa ceva. Sunt motoare cu o tehnica destul de complexa si scumpa (nici nu vreau sa ma gandesc cat ar consta turbinele alea). Poate este o idee preconceputa... astept sa ajunga cu bine pe la 200 000 de km si mai vedem :)
Dar sincer sa fiu, cred ca motorul asta isi are "radacinile" in vechiu GDI de origine Mitsubishi (motorul a fost pe prima generatie S/40 si Mitsubishi Carisma)
P.S.: @krm spune mai sus: "se scot din motoarele de 2l aspirate mult mai multi cai si fara injectie directa"
Ia zi tu ma conferentiare care sunt motoarele alea aspirate de 2l care au cu mult peste 200cp?
Bravo Chinezilor ca ei o sa-l produca.
AndreiRN, Volvo apartine de Ford si nu au motoarele produse de chinezi. Daca ar fi sa ne luam dupa logica ta, Aston Martin are motoare chinezesti....care sunt destul de bune.
Iar despre multiplele premii luate de VAG pt motoarele lor, sunt numai si numai strategii de marketing, si minciuni, pentru ca motoarele lor sunt niste glume morbide. Mai ales cele mici si TDI-urile. Cine a mai intalnit masina careia la 100 000 km sa ii se crape un piston? Am patit eu pe un Golf de 1,6 si inca imi urasc zilele ca am cumparat asa ceva. De motoarele mai mici de la VW nici nu mai zic....sa ai consum de 12% din motor de 1,2? Pentru asta au luat premii?
Iar ovi, eu am avut Volvo T4 din 96 tot cu distributie variabila si motor de 1948 cmc si 200cp, iar la 380 000 km masina mergea fara probleme. Volvo nu se lupta cu masinile care ajung la 100kmh in 3 secunde, ci cu masinile care ajung la sute de mii de km fara probleme....si deocamdata sunt primii cu masina la peste 4 milioane de km.
Volvo in 1994 avea pe modelul 850 motor T5 de 225 Cp si 300NM cuplu asta din motor de 2.3 Turbo , motor care merge cu o presiune de 0.6 Bar , deci loc de CP si NM mai sunt , in conditiile in care motorul rezista la peste 1.3 Bar , . Volvo inca nu apartine de Gelly , dar cand va apartine , aia vin doar cu banii , restu ramane Volvo .
Volvo nu are motore de Ford ci invers . Ford a preluat in 1999 divizia auto de la Volvo . Ford focus ST are motorul de Volvo amintit mai sus , iar Ford Focus RS motor de Volvo S60R . Ford are pe mondeo motor de 2.5T LPT de la Volvo ( 5 cilindrii in linie ) . Laguna 1 motoarele 1.6 si 1.8 sunt de Volvo .
Acest motor de 2.0 si 205 Cp , are la baza motorul 2.0T de pe S40 si nu este un motor proiectat de Ford . Baza acestui motor a intrat in productie prin 1996 . Iar Volvo nu pune accentul pe putere si cate secunde pana la 100 , ci pune accentul pe calitate/pret , confort , ergonomie si mai ales pe emisii .
fac si eu ca cei de la vw... am motor de audi!!!
Google it