Volvo a prezentat la New York noile versiuni R-Design ale lui S60, V60 şi XC60. Acestea vin cu o parte frontală modificată, o grilă faţă neagră, lumini de zi cu LED-uri în standard, un difuzor de aer integrat în bara spate şi diferite ornamente pentru evacuări. La interior, fiecare model are scaune sport in standard, plafon negru şi piele parţială. Clienţii pot comanda şi o tapiţerie integrală din piele. Sistemul Volvo Adaptive Digital Display este şi el montat, oferind trei afişaje diferite: Elegance, Eco şi Performance.
Gama de motorizări disponibilă pentru versiunile R-Design ale acestor modele variază de la diesel-ul de 1.6 litri botezat D2 până la motorul de top, T6-le, care poate fi comandat în compania unui ECU cu software Polestar, aprobat de uzina din Goteborg. Versiunile R-Design ale lui S60 şi V60 sunt echipate cu o suspensie sport, care oferă o gardă la sol redusă cu 15 milimetri faţă de suspensia Dynamic şi oferă arcuri mai tari cu 15 procente faţă de aceasta. De asemenea, modelele S60 şi V60 cu pachet R-Design au alte amortizoare spate, bucşi mai ferme şi o serie de îmbunătăţiri la nivelul caroseriei.
Şasiul lui XC60 R-Design este şi el mai ferm faţă de cel al modelului standard, iar barele anti-ruliu şi suspensia sunt şi ele mai ferme. Reprezentanţii Volvo estimează că peste 30% dintre clienţii din Regatul Unit vor comanda un model R-Design. La Geneva, Volvo a prezentat şase modele cu facelift, printre care se numără şi S60, V60 şi XC60. Una dintre principalele noutăţi ale acestora, pe lângă partea estetică, este o actualizare a sistemului Pedestrian Detection, acesta putând detecta acum și bicicliști.Via Autocar | Volvo
Trebuie sa recunoastem totusi ca mai au mult pana sa ajunga macar Audi. Sunt la limita dintre VW si Audi. Pe undeva pe la jumatate.
Pe sistemul asta, n-am voie sa imi cumpar nici Audi, nici VW, nici GM, nici Saab, nici Jaguar, nici Land Rover, nici Honda, Toyota, Lexus, Infiniti, etc.
Nu iti inteleg logica.