Volkswagen XL1 va putea fi cumpărat doar prin leasing
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen lucrează în prezent la versiunea de serie a prototipului XL1, expus ultima dată la Salonul din Qatar în 2011. Conceptul a rămas celebru după ce Volkswagen a anunţat că va consuma doar 0.9 litri de combustibil la 100 de kilometri, o performanţă aproape de neimaginat pentru un vehicul cotidian.
Producţia va fi asigurată de fosta uzină Karmann din Osnabruck, însă va fi limitată la maxim 100 de exemplare. Cei care deja îşi făceau speranţe că vor putea cumpăra noul XL1 nu primesc veşti foarte bune. Versiunea de serie nu se va vinde persoanelor fizice. Mai mult, ea nu va fi disponibilă decât prin leasing.
Cei care nu vor avea ocazia să conducă noul XL1 trebuie să aştepte până când Volkswagen va introduce tehnologia şi pe micul Up!, cel mai probabil candidat pentru tehnologia hibridă.
Cu doar 1.16 metri înălţime, XL1 vine cu un coeficient aerodinamic de numai 0.186 Cx. Conceptul XL1 este echipat cu un motor TDI, cu doi cilindri în linie, şi beneficiază de asistenţa unui motor electric, alimentat de o baterie litiu-ion. Dieselul dezvoltă 48 CP, în timp ce motorul electric oferă 27 CP. Cele două unităţi sunt asistate de o transmisie DSG cu şapte rapoarte şi beneficiază de energia înmagazinată într-un acumulator litiu-ion.
Prototipul poate să ruleze în mod 100% electric pentru 35 de kilometri şi emite, în medie, 24 de grame de CO2 per kilometru. Sistemul hibrid poate fi încărcat şi de la priză, iar modelul beneficiază de frânare regenerativă.
via l autoweek
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Asta cu leasing-ul n-am inteles-o.E ultima gaselnita de a imbogati si societatile de leasing? De altfel era urmatorul pas logic in capitalism, cumperi brutaria si cumperi banca, apoi vanzi paine doar pe credit si scoti profit din 2 parti.
Ce le este frica sa vada lumea ca n-au facut o masina adevarata? Se lauda cu niste specificatii fara nicio acoperire in LUMEA REALA. Ar trebui sa se gandeasca la solutii tehnologice revolutionare pentru mare masa a oamenilor si sa lase marketingul ieftin la o parte! Au trambitat atat masina asta cu Cx 0.186 si acum auzim ca o fac numai in 100 de exemplare... VW e marca de volum. De cand duce politica Ferrari? Aici vedeti diferenta dintre Renault si Volkswagen. Renault-Nissan vine cu solutii viabile in crearea mobilitatii pentru toti si ruperea dependentei de petrol, pe cand Volkswagen se gandeste doar la propria imagine. Aroganta vw e detestabila!
2. Depinde ce intelegi prin practica, 90% din timp merg singur sau cu prietena. Sa te uiti dimineata in trafic sa vezi cate masini au mai mult de 2 ocupanti... si cand zic masini nu ma refer la fiat 500 ci la q-shapti, x-shinciuri meleuri, si miile de berline de clasa medie. toate astea ocupa mult spatiu degeaba.
Si ca portbagaj, eu zic ca e destul pt cumparaturile de weekend, pentru o vacanta sau alte treburi zilnice.
Da, nu o sa poti sa ti iei toata garderoba, sau mobila sau schiuri, dar si cu aia'n fund si cu sufletu'n rai nu merge nicaieri.
Iar faptul ca se face in serie limitata, poate fi si pentru ca pe VW il costa ceva sa fabrice asa ceva, piata e reticenta la o astfel de... masina (?), iar daca ar fabrica din start cateva mii si ar ramane cu ele in showroom sa se aseze praful nu prea ar fi bine, nu? Cu siguranta ca daca vanzarile vor fi bune si productia va creste.
Este o masina despre care se stiu putine lucruri. Hai sa nu ne dam destepti bazandu-ne pe niste idei la moda si comunicate de presa. Astept teste si evident anuntarea preturilor.
...preturile vor fi irelevante si asta in primul rand pentru ca modalitatea EXCLUSIVA de achizitie va fi leasingul. Deci esti conditionat la un anumit tip de comportament ca si client. Dealtfel acest tip de vanzare mi se pare o ingradire a dreptului meu de a alege modalitatea de achizitie. Asta pentru a filosofa ca sincer sunt MULTE si MULT MAI BUNE alternative cu mult mai apropiate (Toyota, Renault...)
...testele...interesant...ce pana lu' Hector au facut pana acum cei de la WV? Au folosit prototipurile doar la sedintele foto si realizarea de videoclipuri. Am pretentia ca ceea ce garagarizeaza astia de la marketing sa fie si adevarat. Sau nu?
Faza cu ...pe WV il costa sa faca asa ceva...e tare. Parca am avea de-a face cu Elon Musk (un individ pe care nu il suport sub nici un chip) dar pe care il admir pentruc a vrea sa faca ceva cu adevarat revolutionar. Da, pe Elon Musk IL COSTA sa faca sa ceva, pe WV il costa prafu de pe toba. Acusi acusi le plangi de mila si deschizi o cutia milei sa nu cumva sa dea faliment ca au inceput sa faca si sa (incearca) sa lanseze ceea ce altii vand de mai bine de 20 de ani.
In concluzie "exclusivitatea" asta atat de trambitata parca e o melodie prea mult vizionata pe MTV. Devine cunoscuta prin persistenta aparitiei si nu prin valoarea intrinseca.
Parca e promotor.ro
Masina asta va fi revolutionara atunci cand chiar va consuma infim, va fi practica (pentru ce a fost construita) si va renta ca bani. De-asta cred ca s-a ales leasingul. In caz contrar, de acord cu tine, ma voi amuza cand o voi vedea si voi sti ca sunt unii care si-au cumparat-o.
Dar poti folosi prin leasing.
Aceasi metoda a folosit si GM cu EV1 ca apoi sa le distruga pe toate.
Rusine VW.
Oricum se va gasi o firma asiatica care va copia technologia si va sparge piata cu modele extrem de economice.
Cand vrei sa testezi o tehnologie noua,prima data o pui pe masinile scumpe,iar cu timpul pretul acelei tehnologii va scade(cel mai bun exemplu este ABS-ul,a fost introdus pe s-class si acuma e pe toate masinile)
Mi se pare o mare porcarie. Se pare ca inca marii petrolisti conduc intreaga industrie.
Poate peste vreo 100 de ani vom apuca si noi ceva tehnologie mai interesanta,daca intre timp dispare si petrolul,daca nu interesul va conduce toata directia... Trist.
Cele 100 de bucati inseamna serie limitata. Matritele isi acopera costurile TOCMAI printr-un numar cat mai mare de piese produse pe ele. Cu cat sunt mai multe cu atat mai bine. Ai uitat pisele de cacao de la Dacia 1300?. Deci faza cu matritele pica.
In schimb AndreiRN puncteaza bine cand pomenste de GM cu EV1 lor si tarasenia de prost gust. Deci WV invata de la maestrii.
Oricum XL1 nu e nimic special doar mult marketing si pana cand fanii WV (TDI-isti pana la moarte) vor trece la electrice, pana atunci zic, vor aparea greii de la concurenta.
Nu ridic in slavi pe nimeni... oricum chiar nu atrag prea tare astfel de "masini", dar cel mai tare ma amuza atunci cand toti spun cat de nemernici, nesimtiti, dobitoci sunt astia de la VW si cu toate astea au vanzari de top, ca fiabilitate sunt unde la un nivel bun (nu foarte bun), iar jurnalistii le considera uneori referinta segmentului, gen Golf. Pe de alta parte VW nu s-a prea facut de ras in niciun segment in care e de aprox 10 ani (gen Tuareg sau Touran). Eu sunt unul (din prostii) care cred ca cele 100 de exemplare se vor vinde ca painea calda. Doar "priceputii" stiu ei ca VW este cea mai de rahat marca posibila. Bun asa! :))
Andrei, poate ca nu ai auzit de proverbul "din greseli inveti". Oare chiar asa de cazuti in cap sa fie astia de la VW sa prea un sistem care i-a adus lui GM pierderi de miliarde? Si inca ceva: EV1 a aparut prea devreme decat trebuia, acum 15 ani inca era euforia aia in State cu SUV-uri imense, benzina era mult mai ieftina, iar Toyota isi incerca norocul cu Prius, masina de care multi americani radeau atunci.
Mie nu mi se pare normal sa spui de o masina ca e buna sau proasta din niste poze si informatii vagi. VW a zis ca se poate lua doar in leasing, dar NIMENI nu a zis DE CE, nici VW si nici jurnalistii. Doar voi, ca stiti voi ca VW lucreaza murdar.
Pe de alta parte 100 de exemplare sunt... "de incercare" daca vrei. E probabil prima data cand VW lanseaza in serie ceva ce initial a fost un concept. Poate ca piata nu va accepta asa ceva si VW nu vrea sa riste sa ramana cu ele, o decizie dpdv al producatorului precauta. Din cauza asta se merge initial pe 100 de exemplare. Ce va fi mai departe vom vedea. Dar pana la urma va agitati din cauza unei masini pe care nu a vazut-o nimeni, nu a testat-o nimeni si nu ii stim nici preturile. Stiti doar ca e o noua teapa marca VW. :))
http://ro.wikipedia.org/wiki/Aurel_Persu
Nici macar autorul articolului.
Sau poate eu nu.
Oricum nu o sa fi proprietarul masini niciodata ci doar platesti o suma ca sa o poti folosi.
La sfarsitul contractului o dai inapoi OBLIGATORIU sau ......... faci un contract secundar.
In modul acesta VW se asigura ca niciun exemplar nu paraseste tara sau este desfacut in bucati si studiat.
O sa vedeti voi zeci de chinezi turisti facand poze la acest model din toate unghiurile posibile.
VW a fost oarecum obligat de lege sa produca acest model deoarece legea spune ca pierzi dreptul la o inventie daca nu o folosesti pt binele oamenilor timp de 4 ani.
Asa ca ei sunt nevoiti sa faca ceva dar sa se miste intr-un ritm cat mai incet ca sa scoata profitul maxim.
In realitate or sa apara curand clone daca se dovedeste practic conceptul.
Eu am luat masina in leasing de la un dealer VW si nu mi-a impus o anumita companie, am ales eu una care mi-a convenit. E drept ca mi-au recomandat Porsche leasing. Daca e asa cum spui tu inseamna ca la sfarsitul leasingului VW iti ia masina, ceea ce e fals. La sfarsitul leasingului tu devii proprietar, pana atunci proprietar este compania de leasing. Eu asta stiu ca inseamna leasingul.
LauCalin vorbeste despre leasingul financiar, situatie in care utilizatorul dobandeste proprietatea asupra bunului folosit si raspunde de acesta.Acest tip de leasing este mai potrivit pentru clientii persoane fizice care in general achizitioneaza una sau doua masini si intentioneaza sa le detina pe o perioada ce depaseste cea asupra careia contractul de leasing are efect.
Sau cel putin eu asa stiu :)
Leasingul este inchirierea unui vehicul pe un termen limitat pt un numar limitat de km.