Esential
0.9 | litri la 100 de kilometri consumă conceptul XL1. |
Lansarea conceptului XL1 într-o formă mult mai apropiată de cea a unui vehicul de serie a aprins din nou spiritele fanilor şi a dat naştere unor speculaţii privind posibilitatea de a vedea pe străzile viitorului creaţia germanilor.
După valul de supoziţii şi informaţii neoficiale, Ferdinand Piech, preşedintele Volkswagen, a decis să spargă gheaţa. Şeful grupului german a recunoscut că va exista o versiune de stradă a conceptului XL1, gata să debuteze pe piaţă în 2013. Intenţiile Volkswagen sunt acelea de a da naştere unui model de mici dimensiuni, capabil să preia toate trăsăturile conceptului XL1. Nemţii promit însă o producţie cu puţine exemplare de serie.
Martin Winterkorn, administratorul delegat VW, a întărit afirmaţia lui Piech şi a declarat că versiunea de stradă a conceptului XL1 va debuta mai întâi în Germania şi mai apoi în Europa. Ţinte finale vor fi pieţele din China şi America de Nord.
Detalii referitoare la varianta finală a trenului de propulsie, ce se presupune că înghite doar 0.9 litri/100 de kilometri, nu au fost momentan publicate.
Se anticipează însă că pentru a păstra o masă totală cât mai scăzută, viitorul XL1 va beneficia de o caroserie din fibră de carbon, ceea ce va face ca preţul final de achiziţie să fie unul destul de piperat.via | autoblog
- masina de oras (strict) si eco
- fibra de carbon
- design futurist
- piete capabile sa accepte schimbarea si sa plateasca pentru asta: Germania, SUA, potentatii Chinei
astept stelutza cu trei colturi
anyway ... nu va mai uitati asa la pliantul ala... masina ca sa se miste are nevoie de energie... si aia nu este gratis ;)
astept REPLICA stelutzei la astfel de aparitii