Volkswagen vrea să lanseze Touareg R, un SUV sportiv hibrid
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce Volkswagen a lansat în cursul anului divizia de performanţă R pentru ca versiunile mai puternice ale modelelor sale să poată face parte dintr-o linie separată destinată pasionaţilor sportivităţii pe şosea, prezentarea lui Golf R şi Scirocco R părea să satisfacă setea de completare a gamei germane. Ei bine, veştile care vin din Germania sunt interesante în acest sens, Volkswagen gândindu-se să dezvolte o versiune R a noii generaţii Touareg.
Touareg R nu va fi însă pur şi simplu un model de performanţă şi atât, ci va îngloba cele mai noi tehnologii dezvoltate în cadrul VW Group, implicit cea hibridă. Conform primelor informaţii, sistemul de propulsie al modelului german va fi format dintr-o unitate V8 turbo de 500 CP (cu 50 mai mult decât anteriorul Touareg W12) care va lucra în paralel cu motorul electric regăsit şi în echiparea actualului Touareg V6 Hybrid. Foarte interesant, puterea acestuia din urmă nu va fi limitată la 47 CP, cum se întâmplă pe versiunea deja lansată pe piaţă, ci va creşte pentru a reuşi să mute la nevoie 100% electric modelul de 2.2 tone.
Dacă modelul va fi terminat la timp, o primă întâlnire cu acesta ar putea ave aloc la Salonul Auto de la Detroit 2011, care va avea loc în luna ianuarie.
via | Automobile Magazine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
Acum ca s-a mai racit euforia cu TDI tre sa bage si astia ceva (pseudo)hibride in marketing ca au vazut ca e trendy...
Si cand ma gandesc ca inca comercializeaza pe "Noul Golf VI" motorasul de 1.6 MPI de 102 CP :)) , asta da producator ce se vrea a fi lider mondial...
golf 6 vine cu Benzina / 1.2l / 77kW/ 105CP
Benzina / 1.4l / 118kW/ 160CP
Benzina / 2.0l / 155kW/ 210CP
Benzina / 2.0l / 199kW/ 270CP
k de amatori suntem satui.
Si totusi,anul trecut nu tot Golf VI se chema cel motorizat 1,6 si 102 CP?...
Pe acel Golf 6 pe care il invoci cu obstinatie specifica persoanelor cu nevoi speciale, exista si motoare si tehnologii performante (sa-mi spui si mie cate masini din clasa lui Golf 6 au suspensie cu efect autovirator).
Daca un client doreste o masina cu dotari generoase dar nu are nevoie de un motor foarte performant, va alege probabil un Golf 6 cu motor 1,6 102 CP (sau pe cel care l-a inlocuit pe asta). Cine n-a inteles asta a dat faliment de mult.
Cand Golf 6 a devenit masina anului in 2009 cred, EU am spus ca nu merita acest titlu si motivul era ca dpdv tehnologic, masina nu reprezenta o revolutie fata de Golf 5. Asta nu inseamna sa nu recunosc calitatile acestei masini (fiindca are destule).
Unde gresesti crancen (ca multi altii care nu cunosc cu ce se mananca salamul asta) este rolul si importanta motorizarii. Pe pietele mature (nu ca haznaua asta infecta numita Rumanica) o asemenea masina nu trebuie sa aiba un motor superperformant si supertehnologizat (cu exceptiile de rigoare, cand ai optiuni suficiente - GTI/R32/TSI). Motorul unei astfel de masini trebuie sa ofere performante rezonabile la consum decent si fiabilitate buna. Iar 1.6 MPI indeplineste toate aceste conditii...
Discutia asta am mai facut-o de cateva ori. Ti-as explica si tie dar mi-e teama ca-mi pierd timpul.
@ RTI
Dupa cum spuneam, nu intelegi nimic. Mai citeste o data ce am scris mai sus, si da-ti cu presupusul dupa aia. Dar te rog sa nu-mi mai spui tot gugumanii din astea...
Decat vreo 10 ani...iar acum visez Dacia Sandero...
Replica am la lucrurile pe care le contest. Dar degeaba ti le spun ca esti pe dinafara complet...
Vorba aia, un om destept isi mai schimba parerea, un prost niciodata
@RTi
Amice, omule, ti o spun prieteneste, ai probleme cu ascultatul sau cu intelesul sau cu prelucrearea informatiilor. Asa faci tot timpul. Cineva iti spune ceva, sau te intreaba ceva iar tu raspunzi cu totul pe langa subiect.