După un 2020 dominat de pandemia de COVID-19, oficialii VW speră ca vânzările, veniturile și profitul să crească în acest an.
“Am gestionat cu succes pandemia cu o disciplină strictă în ceea ce privește costurile,” a explicat CEO-ul Ralf Brandstätter. Mai exact, VW a redus anul trecut costurile fixe cu circa un miliard de euro.
În urma unor investiții de 2.7 miliarde de euro în “tehnologiile viitorului” în 2020, producătorul german și-a stabilit un obiectiv ambițios: să vândă 450.000 de mașini electrice și hibride în 2021, adică de peste două ori mai multe decât anul trecut.
Cu ajutorul vânzărilor online și prin update-uri over-the-air la fiecare 3 luni (începând din această vară), VW speră să mărească atractivitatea unor modele electrice precum ID.3 sau ID.4.
Nemții susțin că primele unități ID.4 vor fi livrate clienților europeni în această lună. La sfârșitul lui februarie, VW primise 23.500 de comenzi pentru modelul menționat.
Potrivit datelor oficiale, Volkswagen a vândut 15.500 de mașini electrice în primele două luni din 2021, la nivel global, în creștere cu 51% față de perioada similară de anul trecut.
În cazul hibrizilor plug-in, creșterea a fost de 174%, iar nemții au comercializat 16.300 de unități PHEV.Via Volkswagen
adică hibride/electrificate ascunde maşini plugin hibrid, maşini (full) hibrid, maşini mild hibrid şi maşini micro hibride
iar între cele 4 există mari diferenţe !!
Aşa de-alde Puma hibrid care este un mild hibrid sau Suzuki hibrid care este un micro hibrid.... nu prea sunt realmente aşa de electrificate dar sună bine la cumpărătorii creduli