Producătorul din Wolfsburg și-a prezentat strategia de produs pentru următorii zece ani. În cadrul acestui eveniment, mai marii companiei au vorbit și despre câteva dintre obiectivele pe care vor să le îndeplinească până în 2025.
Printre altele, Volkswagen vrea să-i depășească pe americanii de la Tesla în ceea ce privește vânzarea de mașini electrice, devenind astfel cel mai mare producător de mașini cu zero emisii din industria auto.
Anunțul a fost făcut chiar de Herbert Diess, șeful Grupului Volkswagen. "Ne-am stabilit obiectivul strategic de a deveni lider mondial pe piața vehiculelor electrice. Și suntem pe drumul cel bun. Acum stabilim parametrii," a declarat oficialul.
Ca o scurtă paranteză, în 2020, mașinile electrice au reprezentat doar 3% din vânzările globale ale producătorului din Wolfsburg.
Mergând mai departe de 2025, Volkswagen vrea ca majoritatea mașinilor comercializate pe marile piețe să fie cu zero emisii până în 2040. În 2050, germanii se vor a fi deja o companie neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2.
via Reuters
Că și eu vreau diverse, dar nu mă pomenesc vorbind neîntrebat de nimeni ca zombii ăștia.
Cred oricum că cei mai serioși concurenți o să fie Fisker, Hercules, Rivian, Lordstown, Nikola și alte vreo 345 de start-ups cu care ne furajează cotidian așa-zisa presă.
...Ce mai contează că nu produce niciunul măcar prezoane ?!
(tu scrii mereu din mai multe device-uri şi te prefaci că eşti altcineva)
Nu cred că este nimeni cenzurat (pe nedrept).
Hai, cântă la altă masă, suntem sătui de voturile dvs multiple.
Dar vai, cum? Triada germană, fief-ul diesel şi a vitezei fără limite
s-au băgat ALL IN în FULL electrice ??
Cum? Aţi rămas perplecşi ?
Bine, că mai sunt eu, care de luni de zile, vă zic (acestora gen "diesel deasupra tuturor") că vin electricele :)))
şi v-am obişnuit !
că altfel făceaţi infarct poate
:)))
Asta-i intrebarea.
Ce masina ai? Sau ai masina? Toate datele indica ca nu ai, ca locuiesti impreuna cu parintii undeva la marginea Caracalului, maxim 8 clase la ff. Batut de soare in cap, idei putine, dar fixe. Posibilitati inexistente de a urca pe scara sociala si materiala. Si daca ar fi n-ai avea cu ce. In fine, cred ca sinuciderea e cea mai buna solutie, nu de alta, dar sa nu te omoare in chinuri Dieselul inainte sau combustia incalzirii globale. Ce groaza trebuie sa fie in creierasul ala al tau!
Dacă ai observat, pot fi localizaţi pe FB oameni care se declară maximum deschişi, transparenţi, comunicativi, dar…nu te acceptă pe contul lor în orice condiţii. Dacă au făcut-o şi constată că îi incomodează comentariile tale (dar fără a conţine invective), atunci te…blochează. Cu alte cuvinte: ador libertatea (altora), dar numai dacă îmi pică bine la stomac.
Acum însă, Tatra şi-a anunţat dorinţa de a pune capăt pe acest site (din cauza tratamentului din partea redacţiei), iar eu l-am încurajat să evite dezarmarea. Textul meu original a fost:
“Tatra! La loc comanda!! Nu este voie de Sus să dezertăm!!! Mi-e lehamite şi mie (căci n-am suflet de granit) de nu-ţi povestesc – cu toate acestea, trebuie să ne luptăm până la capăt! Mintea înaintea inimii – iată deviza menită să ne călăuzească.
Aşadar, te rog, revino asupra deciziei. Ai toată susţinerea mea pe AM! – nici nu era nevoie să precizez”.
PS. Electrikkk plescăie taman ce nu trebuie. Adrian nu “coincide” cu mine! Apropo, se confirmă încă o dată că nu adevărul sau efortul de a-l căuta contează în “mintea” e-hipnotizaţilor, ci fix ceea ce vor ei să perceapă lumea. “Pe lumea asta, adevărul şi dreptatea sunt privilegiul celor puternici” (Ion Antonescu). Iar cei puternici pot fi numiţi cei ce se străduiesc astăzi să răstoarne cu de-a sila, împotriva firii, rosturile Creaţiei, mai ales că şi dispun de mijloacele necesare în acest scop! Pentru că – magnum argumentum – preocuparea lor principală din ultimele secole s-a concentrat pe acumularea acestor “arme” : bani, averi, pârghii în instituţiile de stat şi, nu în ultimul rând…suflete care se pretează la operaţii comerciale (poate cel mai important aspect al reuşitei oculte).
VW e cel mai mare producator auto, ID-urile sunt deja in top vanzari, masinile lor au tehnologie, sunt inovative, au interioare de calitate. Nu vad vreun motiv sa nu-si indeplineasca acest deziderat.