Volkwagen a anunţat într-un comunicat că a convenit un plan cu sindicatele pentru a propune pensionarea parţială angajaților născuţi în 1964, oferind în acelaşi timp pensionarea anticipată celor născuţi între 1956 şi 1960.
Volkswagen a declarat că se aşteaptă ca până la 900 de muncitori să opteze pentru pensionare anticipată, în timp ce un număr mic, dar de ordinul miilor, vor putea alege pensionarea parţială, fără a da o cifră precisă.
Două surse ale companiei au declarat pentru Reuters că vor fi tăiate 3.000-4.000 de poziţii prin intermediul programului care urmează să fie implementat la cele şase fabrici germane ale brandului VW, care are aproximativ 120.000 de angajaţi.
Volkswagen a refuzat să comenteze costul programului, care va depinde de câţi angajaţi acceptă oferta. O sursă a estimat costul la aproape 500 de milioane de euro.
Angajările externe vor fi făcute numai în domenii precum maşinile electrice, digitalizarea şi dezvoltarea bateriilor. Grupul Volkswagen a declarat în ianuarie că va reduce costurile generale cu 5% şi costurile de achiziţie cu 7%, în următorii doi ani.
Via News.ro
Probabil vei veni cu un răspuns de doi bani de genul : "da ce sunt eu, mama răniților? Ce vină am eu? Fiecare se descurcă cum poate! Evoluția e imperios necesară, nu putem sta pe loc! Să-și caute în altă parte/ alt sector! E normal, piata muncii e într-o dinamică permanentă ! (pe bune?) Să se recalifice - noi provocări, noi oportunități! Un șut în fund, un pas în față. Și cea mai tare - Deh cerere și ofertă"
bau-baul la moda
Sunt convins ca se vor gasi romani cu spirit de initiativa, care vor pune bazele unor companii serioase unde vor angaja toti disponibilizatii, care sa produca automobile "asa cum se faceau odata".
Dar tot mai credibil rămâne nenea Churchill: “Fasciştii viitorului se vor numi pe ei înşişi antifascişti”.
si femeia de serviciu a scolii ajutatoare din Cucutietii de vale lucreaza in domeniu.
Cei ce susțin mișcarea electricelor, o să aibă o surpriză destul de neplăcută peste ceva timp.
O să observe dar o să tacă din gură cum au făcut până acum, o să observe că poluarea tot va exista, posibil să fie mai mare ca acum, o să observe probleme de încărcare uneori de la diferite stații.
Dacă vor fi probleme (și vor fi 100% probleme cu întreruperea curentului) or să vadă cum or să stea și o să se uite la mașină și mașina la ei.
O să observe că odată ce garanția s-a terminat peste 1-2 ani, mașina va fi bună de casat.
Va fi cum procedează parșivii de la Apple și culmea zombificații cumpără produsele lor știind că își iau țepe.
Mașinile electrice majoritatea sunt și vor fi conectate mai tot timpul la internet este?
Chiar va fi atât de greu să-ți aplice un update de soft cum a făcut și face Apple să-ți facă sistemul să nu-ți mai încarce bateria la capacitatea ei ? Nu este greu, băieții știu deja ce vor face.
Sunt multe alternative de combustibil, dar se vrea electrificare, fiindcă la electrice se poate fura în voia cea bună, mai ales la achiziție.
Pe lângă asta dacă vă veți informa mai bine, centralele ce produc curent electric o mare parte din curent îl pierd noaptea fiindcă nu se folosește la capacitatea pe care ar vrea ei, de aici și duma lui domnu Musk salvatorul planetei "în timp ce mașina se încarcă peste noapte, o parte din energia aflată în baterie să fie utilizată în alte scopuri, apoi restituită mașinii"
De fapt, satisfacţia e-orbeţilor cărora perfida “mainstream media” deja le-a răpit irisurile nu izvorăşte din “expunerea de motive” care însoţeşte “protecţia mediului”, ci din a le-o “trage” dujmanilor. Ei râvnesc să se întâmple la propriu, ca în “obsedantul deceniu”, adică să fie condamnaţi drastic “uneltitorii” împotriva NWO…S-ar simţi cei mai fericiţi să se umple puşcăriile şi ospiciile de “(e-)inadaptabili”. Mai mult, vor practica denunţul (“legalizat”, desigur) cu o plăcere eminamente sadică…
Cine se îndoieşte de acest tablou sumbru al viitorului (nu prea îndepărtat) să ajungă să fie martor!
1. Pe vw îi deranjează cei născuți între 1956 și 1960.
2. Vor folosi pe viitor "angajări externe ".
De ce?
Simplu! Cei în cauză au, majoritatea, contracte direct cu firma. Nu îi pot concedia oricum și oricum, decât cu un bonus substanțial! Plus: salariile din contractesunt substanțiale, de ordinul miilor(!) de euro, pe "leicht firma" fiind sub1500.
De aici și explicația faptului- aparent ilogic- că vor plăti despagubiri, dar vor face economii!
In rândul constructorilor auto din germania este tot mai folosită practica aceasta.
Sclavie modernă.