Volkswagen vrea sa cumpere marca SsangYong
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La doar o luna de zile de la achizitionarea Porsche, Ferdinand Piech, presedintele VAG, vorbeste despre viitoarea “cucerire” in materie de constructori si producatori de automobile. Se pare ca acesta si-a indreptat atentia catre constructorul sud-corean SsangYong.
Dupa declaratiile facute in timpul unei conferinte de presa din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, acesta doreste sa mareasca patrimoniul si portofoliul VW cu inca doi producatori, deoarece “Este mai usor sa tii minte 12 marci decat zece”.
SAIC, proprietarul celor de la SsangYong, doreste sa depaseasca starea economica in care se afla si de aceea este posibil sa ceara ajutor din partea lui Ferdinand Piech. Daca aceasta achizitie va avea loc, VW va fi nevoita sa investeasca, dar rezultatele vor fi pe masura cheltuielilor facute. Ei pot creste productia uzinelor, care in prezent asambleaza 250.000 de unitati pe an, avand totodata acces cu usurinta la tehnologia din domeniul IT si la cea a masinilor electrice de care dispun coreenii.
via | thetruthaboutcars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW a lansat o ediție specială a modelului X5 Li cu ampatament lung. Această ediție se numește Dark Flame, limitată la doar 1.000 de unități. Din păcate, acest model este exclusiv pentru piața din China (02.11)
-
Cred că toți ne-am dorit la un moment să fim supereroi sau să avem superputeri. Ei bine, acum putem măcar să ne simțim ca unul, deoarece 10 vehicule Batman Tumbler au fost scoase la vânzare pentru aproximativ 3 milioane de dolari. (02.11)
-
Toyota Motor a anunțat recent că producția sa la nivel mondial a scăzut pentru a opta lună consecutivă în septembrie. Atât vânzările, cât și producția au înregistrat o scădere în cele mai mari două piețe ale sale, Statele Unite și China. (01.11)
sigur nu e mai usor sa tii minte 10 in loc de 9 ?
poate daca facea dacia parte din wv nu mai era atat de contestata de multi si era mai sus decat este... parerea mea.
Cu vw nu s-ar fi intamplat niciodata asta, pentru ca pe ei tot ce-i intereseaza e profitul obtinut rapid cu investitii minime. Eu stiu ca unii au vise umede cu Dacia conceputa de vw cu bord tip slash si motoare V6 de 250 cp la 10.000 de coco, dar sa revenim cu picioarele pe pamant...
"Fraierii astia de la Renault " au cea mai mare cifra de afaceri in Europa . Ii bate pe nemti la ei acasa,si culmea,chiar cu produsul Dacia . Nu ca as fi fan Dacia,dar tot respectul pentru francezi ... Cumperi o marca ~"no name" si in 10 ani o faci lideri in vanzari . WV poate cumpara toate brandu-rile din lume,dar sunt 80% sigur ca cei de la Renault vor prefera falimentul decat sa poarte sigla WV pe capota...(ipotetic vorbind).Daca ati urmarit schimbul de declaratii dintre presedintii celor 2 brand-uri stiti despre ce vorbesc.E un adevarat razboi mai izolat de mass-media ( nu ca intre Audi si BMW) dar tot e
daca ar fi sa ne uitam ce a facut vw cu skoda...ce sa zic.....a preluato in 1991....si abia din 2000 incoace a reusit sa o faca un succes.....skoda felicia???....un jeg de masina....primu model de skoda superb na reusit sai incurce in vanzari pe mercedes e classe sau bmw seria 5 nici pe sfert.....dupa aproape 2 decenii scot primu suv....yeti....si renault scoate dupa un deceniu primul dacia suv......
deci ce ar fi facut dacia daca ar fi fost preluata de vw??? nu stiu dar dacia se simte ff bn sub umbrela renault.....