Volkswagen vrea ca T-Cross să devină prima opțiune pentru clienții tineri care caută un crossover: “Este ideal pentru stilul de viață din oraș”

de Paul Cosma
Joi, 13.12.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen vrea ca noul model T-Cross să fie prima opțiune pentru clienții tineri care sunt în căutarea unui crossover. Nemții mizează pe “combinația dintre un interior spațios și un preț accesibil”.

Noul Volkswagen T-Crosscel mai mic SUV din gama constructorului german, a fost prezentat oficial la finalul lunii octombrie. Modelul producătorului german va fi produs la uzina din Navarra, Spania, dar și în fabricile din America de Sud și China.

Prin lansarea lui T-Cross, nemții speră să atragă în special clienții tineri ce caută să-și cumpere primul lor crossover.

“Este alegerea ideală pentru stilul de viață activ din mediul urban. Una din cinci mașini vândute de VW este un SUV. Până în 2025, ne așteptăm ca SUV-urile să reprezinte jumătate din vânzări,” au transmis oficialii VW.

Noul T-Cross a fost expus în noul Volkswagen Concept Store deschis în cadrul centrului comercial Plaza România. Odată cu acest eveniment, Volkswagen a deschis și lista de precomenzi.

În primă fază, nemții au venit cu o ofertă de lansare disponibilă exclusiv online. Volkswagen pune la dispoziție 100 de unități T-Cross 1st Edition Style. Prețul de pornire pentru această versiune este de 19.823 de euro cu TVA, iar rezervarea se face prin achitarea unui avans de 500 de euro prin intemediul unei platforme online.

Via Automotive News

Comentarii (7)

  • Tinerii sa vrea crossover? E mai degraba masina pentru cei mai in etate. Tinerii prefera masini joase, manevrabile, cu inclinatii sportive. Abia cand te mai cumintesti si incepi sa ai o familie incepe sa te bata gandul catre asa ceva.
    16 4
  • Edikkk
    La preţul mare e foarte scumpă pentru tinerii plătiţi cu salariul minim sau tinerii şomeri ai Europei !!


    Poate doar tinerii care le-o cumpără tata maşina... ăia bogaţi...
    18 4
  • ...masina inaltata (ideal pentru oras nuu stii niciodata ce bordura iti apare in asfalt) cu interior spatios (unde iti poti pune catelul, cei 2 copii din flori si cele 3 valize pe care le cari de acasa la job ca in apartamentul in care stai cu chirie numai ai loc)

    I D E A L...pentru tinerii activi urbani

    maine poimaine ne invata onor VW ca ideal e sa iti faci si un tatuaj pe unul dintre "obraji"
    13 10
  • Daca intrebi toti tinerii,cred ca90%dintre ei ti-ar spune ca ideal ar fi ca in oras ,mijloacele de transport in comun sa fie cat mai bine organizate iar masinile sa fie cat mai putine si poluarea cat mai redusa. Car sharing-ul a prins cel mai bine la tinerii din marile orase da' ,ca deobicei,Vw stie cel mai bine ce trebuie sa facem si ce trebuie sa respiram. Sa nu mai zic ca e o scadere abruta de la an la an cu persoanele tinere care isi iau carnetul,pur si simplu nu mai au nico bani si nici timp sa-i intereseze asa ceva.
    16 8
  • cineva
    Din articol nu reiese daca afirmatia apartine oficialilor VW din Germania sau celor de la Porsche Romania.
    Ca sursa a articolului este indicat "Automotive News", insa in text se pomeneste de pretul din Romania, de exemplarul expus la Plaza Romania si de o editie limitata de 100 de unitati, care pot fi achizitionate online, cu avans de 500 Euro (asta imi aduce aminte de ceea ce facuse parca Dacia cu noul Duster, anul trecut).

    Asadar, inclin sa cred ca asta e ambitia nemtilor nostri de la Porsche Romania.
    Cum spunea cineva mai sus, masina e cam scumpa, dar, cine stie? Printre clientii tineri din Romania sunt si destule Pisi care nu trebuie sa isi faca griji in privinta banilor... au surse de finantare destule..
    5 0
  • Adrian
    Ce vă mai place să mâncați semințe și să tocați faptele VW, cu oftică din plin.
    Păi VW, ca de obicei, e cam ultimul care intră pe un anumit segment. Nu ei au inventat nișa asta, dar voi vă ofuscați când vine spune despre publicul țintă. Ați uitat de departamentul de marketing și de toate strategiile lor. Ați uitat că în ziua de azi marketingul vinde, nu rațiunea.
    Ce vor tinerii? Transport în comun? Hai lasa-mă!
    5 7
  • @Adrian

    ai perfecta dreptate, nu putem uita departamentul marketing si al sau Clean Diesel

    https://www.youtube.com/watch?v=ygkHGdbfEL0

    dar ce vorbesc eu? Asta e istorie! Sa privim, deci, viitorul si minunatele indicatii ale companiei. Ca ea stie mai bine decat toate ce vor tinerii.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru