Noul Volkswagen T-Cross, cel mai mic SUV din gama constructorului german, a fost prezentat oficial la finalul lunii octombrie. Modelul producătorului german va fi produs la uzina din Navarra, Spania, dar și în fabricile din America de Sud și China.
Prin lansarea lui T-Cross, nemții speră să atragă în special clienții tineri ce caută să-și cumpere primul lor crossover.
“Este alegerea ideală pentru stilul de viață activ din mediul urban. Una din cinci mașini vândute de VW este un SUV. Până în 2025, ne așteptăm ca SUV-urile să reprezinte jumătate din vânzări,” au transmis oficialii VW.
Noul T-Cross a fost expus în noul Volkswagen Concept Store deschis în cadrul centrului comercial Plaza România. Odată cu acest eveniment, Volkswagen a deschis și lista de precomenzi.
În primă fază, nemții au venit cu o ofertă de lansare disponibilă exclusiv online. Volkswagen pune la dispoziție 100 de unități T-Cross 1st Edition Style. Prețul de pornire pentru această versiune este de 19.823 de euro cu TVA, iar rezervarea se face prin achitarea unui avans de 500 de euro prin intemediul unei platforme online.
Via Automotive News
Poate doar tinerii care le-o cumpără tata maşina... ăia bogaţi...
I D E A L...pentru tinerii activi urbani
maine poimaine ne invata onor VW ca ideal e sa iti faci si un tatuaj pe unul dintre "obraji"
Ca sursa a articolului este indicat "Automotive News", insa in text se pomeneste de pretul din Romania, de exemplarul expus la Plaza Romania si de o editie limitata de 100 de unitati, care pot fi achizitionate online, cu avans de 500 Euro (asta imi aduce aminte de ceea ce facuse parca Dacia cu noul Duster, anul trecut).
Asadar, inclin sa cred ca asta e ambitia nemtilor nostri de la Porsche Romania.
Cum spunea cineva mai sus, masina e cam scumpa, dar, cine stie? Printre clientii tineri din Romania sunt si destule Pisi care nu trebuie sa isi faca griji in privinta banilor... au surse de finantare destule..
Păi VW, ca de obicei, e cam ultimul care intră pe un anumit segment. Nu ei au inventat nișa asta, dar voi vă ofuscați când vine spune despre publicul țintă. Ați uitat de departamentul de marketing și de toate strategiile lor. Ați uitat că în ziua de azi marketingul vinde, nu rațiunea.
Ce vor tinerii? Transport în comun? Hai lasa-mă!
ai perfecta dreptate, nu putem uita departamentul marketing si al sau Clean Diesel
https://www.youtube.com/watch?v=ygkHGdbfEL0
dar ce vorbesc eu? Asta e istorie! Sa privim, deci, viitorul si minunatele indicatii ale companiei. Ca ea stie mai bine decat toate ce vor tinerii.