Noul Scirocco ar trebui să mărească portofoliul mărcii Volkswagen pe segmentul modelelor sportive, iar un design diferit l-ar ajuta pe acesta să atragă mai mulţi clienţi. Încă de la prima generaţie, Scirocco a fost un model care s-a distanţat de Golf şi de restul gamei Volkswagen. Primul Scirocco a fost desenat de Giorgetto Giugiaro şi a fost lansat în 1974. A doua generaţie a venit abia în 1982, pe când modelul pe care îl vedem acum pe străzi a fost lansat în 2008.
Deşi au preluat numeroase componente tehnice din gama Golf şi nu numai, cele trei modele au avut o identitate separată de cea a compactei din Wolfsburg, iar aspectul lor era uşor de recunoscut în rângul damei constructorului german. Cel mai probabil, noul Scirocco va prelua platforma MQB a concernului Volkswagen, alături de gama de motorizări şi tehnologii a lui Golf. Mai departe, direcţia pe care o va urma coupe-ul compact al nemţilor este neclară în acest moment. Actualul Volkswagen Scirocco are un preţ de pornire de 22.429 euro pe piaţa din România şi este disponibil şi într-o versiune R, care dezvoltă 265 CP şi 350 Nm.Via CarAdvice.com.au
Din toata gama, Scirocco arata extraordinar de bine. Vor sa-l clasicizeze si pe asta sa fie "usor de reconscut" ca fiind un VW?
Sau vanzarile execrabile il vor obliga sa numai fie oaia neagra a familiei si sa devina profitabil cu riscul pierderii identitatii?
Hope not!
@AM: deci DA SILVA, nu DE SILVA