Volkswagen: ”Viitorul Phaeton va fi croit pentru publicul din SUA şi China”

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 18.06.2010
Volkswagen a anunţat că viitoarea generaţie Phaeton va fi orientată către publicul din China şi Statele Unite, acolo unde vânzările actualului model nu au dezamăgit.

Deşi a lansat un facelift recent pentru nava sa amiral, Volkswagen lucrează deja la noua generaţie Phaeton. Se pare că nemţii au fost profund dezamăgiţi de evoluţia vânzărilor pe Bătrânul Continent, drept pentru care încearcă o reorientare a modelului către alte pieţe la fel de importante.

Mai exact, Volkswagen va dezvolta un nou Phaeton croit pentru nevoile publicului din China şi Statele Unite şi va abandona ambiţia sa de a lupta împotriva rivalilor Mercedes S-Klasse şi BMW Seria 7 pe continentul european.

Potrivit unor surse din interior, citate de Autocar, noua generaţie a modelului de lux va adopta linii de design orientate către publicul american, ceea ce este sinonim cu o creştere în dimensiuni şi un look mult mai ostentativ decât actuala prezenţă conservatoare.

Pentru dezvoltarea rapidă a noului Phaeton, constructorul german ia în calcul mai multe variante. Prima ar fi folosirea unei platforme de Audi A6, cu ampatament mărit, vândută în prezent în China.

A doua ar fi chiar preluarea platformei din aluminiu, regăsite pe A8.

Lansarea pe pieţe cu un apetit deschis pentru motoare mari pe benzină, ar face ca viitorul Phaeton să adopte unităţi V6, V8 şi W12. Pentru cei care vor prefera dieselul, nemţii pun la dispoziţie deja cunoscutul V6, precum şi un viitor V8, care înlocuieşte actualul V10 TDi de 5.0 litri. Nu va lipsi nici versiunea hibridă, bazată pe trenul de propulsie introdus recent pe noua generaţie Touareg.

via | Autocar

Comentarii (3)

  • Ce idioti
    Isi bat joc de o super masina. Pacat.... Dar asta e, in ziua de azi banu dicteaza.
    11 4
  • Phaeton
    E cam complicat sa foloseasca platformele de la Audi, pentru ca A6 are platforma tehnica nu tocmai moderna, iar cea a lui A8 nu ar renta, pentru ca va fi foarte scumpa. Si chiar si la clasa asta, VW se gandeste la pret, pentru ca, in primul rand trebuie sa fie printre cele mai ieftine din clasa lui. Poate o platforma mai lunga a viitorului Passat ar fi mai ok, desi nu stiu cat de ok ar fi.
    Cat despre faptul ca va fi gandit pentru China si State mi se pare normal. Acolo imaginea lui VW e una destul de buna iar vanzarile sunt tot mai mari (am un prieten in State care are o Jetta din '95-'96 adica Vento la noi- si e foarte multumit... mi-a zis ca tot VW si-ar lua-ma rog, e un simplu exemplu)
    10 3
  • Poate vor folosi platforma de la vechiul A8.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru