Prototipul viitorului model electric Volkswagen ID.5 GTX a fost surprins recent în teste, pe celebrul circuit Nurburgring Nordschleife. Acum, constructorul german de automobile a anunțat data lansării: 3 noiembrie.
Germanii nu au oferit mai multe detalii, dar știm deja că versiunea de top a lui ID.5 va putea parcurge până la 497 de kilometri cu o singură încărcare. Cu 17 kilometri mai mult decât "geamănul" ID.4 GTX.
La fel ca acesta din urmă, ID.5 GTX va fi echipat cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Puterea nu a fost dezvăluită, dar în cazul lui ID.4 GTX vorbim de 299 CP, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.2 secunde.
În ceea ce privește designul, Volkswagen subliniază "forma de coupe și linia aerodinamică a plafonului care emană eleganță".
Soon you can explore the dynamic form of our #VWID5GTX !⚡️
Its flowing coupé design and its aerodynamic roofline exude pure elegance, while the low gravity centre of our powerful #EV ensures a strong hold on the road.
Don’t miss the world premiere on Nov 3rd!
(Ziceam la general, știu că ID.5 e de clasă D.)
Unii, unii nu au bani să se încălzească
De fapt, bine aţi venit în capitalism, unde cei care reuşesc din educaţie, formare să obţină salarii mai mari şi să adune capital pentru a intra în zona antreprenorială de unde să ajungă la nivelul în care supravieţuirea, viaţa cotidiană nu se mai pune problema... aceia îşi pot permite o VW ID.X GT
Ceilalţi, deşi în parte nu au nicio vină, lumea s-a schimbat şi se schimbă într-un ritm fantastic de rapid, rămân în anumite constrângeri socio economice (angajaţi) care nu le permit acumalarea (reală) de capital (aici vorbim de minim 12-24 salarii medii)
Există pentru cei mai tineri de 35 de ani, unde energia este mai mare, un mare potenţial de a învaţa din domenii care au o creştere mare şi promit venituri mari în sistem de liber profesionist, unde profitul să nu fie "furat" de angajator / acţionari.
Ce să zic, e greu, dar nu imposibil.
Ca angajat rămâi la concurenţa indienilor, pakistanezilor, nepalezilor importaţi ca forţă de muncă aici local sau remote pentru joburile remote.
https://youtu.be/DkTAQ4opW_E
ce vorbeşte omul ăsta, ar trebui ca să ştie, ca informaţie, minim 30-50% din antreprenori
Pai Bo$$, nu te obliga nimeni sa stai sa te fure, du-te la altii. Sau angajeaza tu la bussinessul tau pe altii si fura-i tu sa iesi mai bine. Aaaaa, nu te duce capul. Ha ha ha. Totusi sa stii ca daca ai impresia ca toti te fura, asta e patologica si se trateaza cu medicamentatie.
Ha ha ha. Micul nostru ecomarxist e de fapt un pepene cat se poate de rosu pe dinauntru!
PS aveam eu impresia ca nivelul tau e pe undeva la nivelul concurentei la care te inspaimanta vizibil, indieni, pakistanezi, nepalezi... Ha ha ha deci si aia te fac!
Râzi ca ... am pus "furat" cu ghilimele.
Sunt foarte multe de vorbit pe acest subiect, dar în nici un caz nu o să vorbesc cu dvs.
America, în care sunt firme care dau parte din salariu în acţiuni sunt mult mai aproape de realitate, dar e mult de spus.
Dvs radeţi ca în continuare
Iar daca la firma de servicii de curatenie la care lucrezi nu se dau actiuni e ca ea este un SRL. Sa-ti explic diferenta?
Oricum poti cumpara actiuni de pe bursa. ce te opreste sa te inbogatesti astfel? Uite, Warren Buffett a devenit miliardar asa.
Nu stiu unde scrie ca trebuie sa aveti cu totii masina. Daca abia ai bani de intretinere mai bine te recalifici sau iti renegociezi salariul. In tarile civilizate lumea merge cu bicicleta la munca kilometrii buni indiferent de sezon desi isi permite o masina. La noi toti somerii, studentii, asistatii social si alte categorii de trantori au masina. Epoca de aur cand multe erau de pomana s-a dus, vrei statut taica atunci baga munca.
Cand te duci cu bicicleta la servici e un semn de saracie. Pentru ca nu cred ca exista persoana care sa prefere ploaia, vantul sa lapovita in locul unui scaun incalzit dintr-o masina sau chiar autobuz.
Bicicleta e un mijloc de recreere nu de transport. Cel putin pentru cei care au grija de confortul si sanatatea lor.