Cu numai câteva săptămâni în urmă, Volkswagen a anunțat că Touareg va fi disponibil începând din luna mai într-o nouă versiune de top echipată cu un motor diesel V8 cu capacitatea de 4.0 litri capabil să genereze 421 de cai putere și un cuplu maxim de 900 Nm.
Jurgen Stackmann, șeful departamentului de marketing al constructorului german, anunță acum că, cel mai probabil, SUV-ul va fi ultimul model Volkswagen care va mai utiliza un propulsor diesel V8.
"M-am întâlnit cu mulți proprietari de Touareg cu motor diesel V10 TDI, iar cei care îl au nu îl vor vinde niciodată. Va fi la fel cu V8. Este pentru acei clienți care vor ceva special și îl vor obține. Cel mai probabil, va fi ultimul model cu motor diesel V8 pe care îl veți vedea", a declarat Stackmann pentru publicația Top Gear.
Prin urmare, Volkswagen anticipează că versiunea cu motor diesel V8 a lui Touareg va deveni o țintă în special pentru colecționari, întrucât aceștia vor fi interesați să dețină o mașină cu un sistem de propulsie care nu va mai fi utilizat ulterior de producătorul de la Wolsburg.
"Am avut o lungă dezbatere și credem că Touareg este un model premium. motor diesel V8 și cred că va fi o mașină pentru colecționari din prima zi", a adăugat Stackmann.
Poate concura cu orice rival din întreaga lume. Este o onoare specială să-i oferim unNoua generație Volkswagen Touareg s-a lansat cu aproximativ un an în urmă, iar până la debutul versiunii de top cu motor diesel V8 este disponibil cu unitatea diesel V6 TDI cu capacitatea de 3.0 litri. Aceasta este oferită de producătorul german în versiuni de 231 CP și 286 CP.
Mâine mă las de fumat dacă așa va fi. Mâine însemnând ziua când nu se va mai produce diesel V8.
P. S. nu ma lasa asa usor, cum nici ei nu se vor lasa...
Rudolph oi spus ,fiindca celebrul ren poarta acelasi prenume cu notoriul inventator al mileniului doi ,Diesel iar in coincidente nu mai is dispus sa cred de o perioada de timp semnificativa
La ce foloseste acest V8 cand V6-le este foarte bun ca performante/consum?
is indiscret dar ii necesar pentru a lamuri utilitatea v8 tdi
oi condus tu vreodata o masina cu 900 nm disponibili la 1000 rot/min ?
ii sublimul la superlativ :D
is cu speranta ca board-ul VW o sa revina asupra acestei decizii