Grupul Volkswagen caută noi soluții pentru reducerea costurilor, ca urmare a faptului că trebuie să plătească circa 30 de miliarde de euro pentru scandalul Dieselgate. Una dintre ultimele măsuri vizează rețeaua sa de 3.000 de dealeri din Europa.
Potrivit directorului de vânzări Juergen Stackmann, constructorul german intenționează să îmbunătățească eficiența rețelei de distribuție cu circa 10%.
Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, Volkswagen este pregătit să reducă rețeaua de dealeri, însă până în prezent oficialii nu au luat o decizie cu privire la numărul de unități închise sau la zonele geografice care vor fi afectate.
Totuși, Volkswagen va înlocui unitățile clasice prin lansarea vânzărilor online de mașini, mai ales că acest canal capătă o importanță din ce în ce mai mare în rândul clienților. Prin urmare, este posibil ca rețeaua de dealeri să fie micșorată în țările în care comerțul online este puternic dezvoltat, adică cele din Europa de Vest.
Via Reuters
abia asta e moartea AUTOMOBILISMULUI. E ca si cum mi-as cumpara componetele de calculator de pe ..garage.
Nici pantofii nu mi'i cumpar stand in fata monitorului.
Sa nu se inteleaga ca acuma eu critic strategia companiei, ideea e ca automobilul devine un produs de larg consum. Ca oricare altul. Iar unii dintre noi sunt blocati in anii '60 confundand automobilul cu varful creatiei umane.
Te-ai dus să cumperi o mașină de lux (Infiniti), iar vânzătorul nu numai că s-a comportat dezagreabil, dar a și încercat să-ți vândă o mașină mai ieftină?
În cazul ăsta există două variante: ori ești cea mai ghinionistă persoană din lume, ori trăiești într-o lume care nu are nicio legătură cu realitatea.
Pentru un client avizat si folosind un configurator bun cred ca e mai ok decat sa te duci sa vorbesti cu diversi "neica-nimeni".
Bineinteles ca sa fii avizat trebuie sa si vezi obiectul inainte.
Pentru mine conteaza de asemena calitatea materialelor interioare, fermitatea suspensiei, zgomotul la rulare, etc.
Toti acesti factori nu pot fi descrisi in nici o imagine (fie ea si 3D).
Acest sistem ar putea avea suces la masinile de buget, dar eu sunt de parere ca un client care cumpara un autoturism scump este foart atent la multe detalii, si nu va fi de acord sa cumpere masina fara sa o probeze inainte.