Volkswagen va prezenta o nouă versiune a maşinii care consumă un litru la sută
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Conceptul Volkswagen 1L se întoarce în atenţia presei la Salonul Auto de la Qatar. După cum ştiţi, respectivul concept a debutat în 2009 la Salonul Auto de la Frankfurt şi reprezintă rezultatul a zece ani de lucru în secret pentru inginerii Volkswagen, iar noua versiune a acestui concept va fi prezentată pentru a reaminti avantajele tehnologiei BlueMotion a celor de la Volkswagen, modelul 1L fiind avangarda acestor tehnologii.
Potrivit celor de la Volkswagen, modelul 1L are un consum mediu de 1.2 litri la sută. Conceptul 1L este echipat cu un motor TDI cu doi cilindri în linie şi beneficiază de aportul unui motor electric alimentat de o baterie litiu-ion. Cei de la VW nu sunt la primul lor model ultra-economic, existând o versiune 3L a lui Lupo care reuşea să atingă un consum de 3 litri la sută în condiţii de condus economic.
Nemţii de la Autobild spun că Volkswagen va realiza şi o versiune de serie a lui 1L concept. Respectivul model va debuta în producţie în 2013, dar nu există informaţii suplimentare despre acest vehicul.
Apariţia în producţia de serie în forma actuală este puţin probabilă, dar fără această formă modelul nu va reuşi să aibă un coeficient aerodinamic suficient de bun pentru a reduce la minim consumul de carburant.Via | Autoblild
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Concepte
-
Francezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. (20.11)
-
Kia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. (20.11)
-
Jaguar a confirmat oficial că va prezenta un concept electric de lux la începutul lui decembrie. Noul concept urmează să marcheze începutul noii epoci electrice pentru marca britanică. (11.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
va dati seama de cate ori "faci" jermanica cu un plin sa aduci ciocolata, cafea si sapun balea sa le vinzi in bazar?
Dar merita dezvaluite si niste specificatii tehnice.
E importanta si capacitatea motorului, consum maxim (caci asa am mai auzit de recorduri gen cel prezentat chiar pe automarket cu insignia care consuma 3.2l/100km dar care in mod neeconomic duce si pe la 10.
Nici motorasul de tuns iarba de pe matiz nu era gurmand si totusi nu a avut succes masinuta (binenteles nu comparam marcile).
Practic cu ce se deosebeste de un scuter cu plafon, gyro pe trei roti?
Caci daca performantele sunt similare si platesti triplu pt ca sa ai usi...
http://www.thebikergene.com/scooters/automotos-85mpg-roofed-tilting-3-wheeler-goes-on-sale-soon-and-its-cheap/
@GeO pare din poza a avea un loc in fata si unul in spate. Destul de ok pt o masina de oras, tinand seama ca majoritatea masinilor transporta doar soferul.
maxim am prins cu ea 204 pe gps pe autobahn (treceam majoritatea pe langa mine zici ca stateam p loc)
sunt multumit de masina si nu cred ca, conceptul lor 1L este unul bun, este mult prea mic...in lupo bagi 4 daca vrei sa iti bati joc de ei (este totusi mai mult loc decat in 207cc si 307cc)