Volkswagen va prezenta decizia privind divizia low-cost în termen de 12 luni

de Sebastian Toma
Vineri, 22.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare de la Volkswagen, a confirmat planurile grupului german de a prezenta decizia finală privind eventuala divizie low-cost în termen de 12 luni.

Esential 8.487 euro este preţul de pornire al celui mai ieftin model Volkswagen vândut în România.
Volkswagen se pregăteşte să anunţe planurile sale privind divizia low-cost, informează englezii de la Autocar. Spre deosebire de declaraţia precedentă a lui Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare de la Volkswagen, acum avem şi un termen de dezvelire a noii game. Mai precis, Neusser spune că noua gamă va fi anunţată oficial în următoarele 12 luni. În prezent, consiliul de conducere al Volkswagen încă discută conceptul unei asemenea game, fiind necesare anumite studii interne privind diferenţa de preţ pe care o va putea oferi respectiva gamă, ce efect va avea aceasta asupra modelelor ”normale” şi dacă poate fi construită o gamă low-cost la un standard de calitate suficient de ridicat pentru aşteptările concernului.

“Încă lucrăm la partea de preţ. Ştim că vom construi această maşină doar dacă va îndeplini standardele noastre de siguranţă, ţinută de drum, comfort, totul într-un regim de profit.

Noul sau noile modele trebuie să fie durabile, precise şi să respecte standardele de calitate pe care publicul şi clienţii le aşteaptă din partea noastră. Dacă vom lansa această marcă, nu o vom numi Volkswagen, ci va avea un nou nume, special în concernul nostru.”, explică Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare de la Volkswagen, într-un interviu acordat la Salonul Auto de la Tokyo şi citat de Autocar.

Urmareste Automarket
Eventuala gamă low-cost de la Volkswagen ar putea fi orientată atât înspre pieţele emergente, cât şi pentru piaţa din Europa, aflată în scădere. La fel ca rivalii de la PSA Peugeot-Citroen, cei de la Volkswagen sunt aşteptaţi să ofere o berlină încadrată din punct de vedere al dimensiunilor între clasa mică şi clasa compactă, iar cel mai bun exemplu în acest sens ar fi Volkswagen Santana, un sedan comercializat pe piaţa din China.

Via Autocar

Comentarii (9)

  • Simca?

    12 luni totusi e un termen destul de indepartat. Banuiesc ca DEJA se lucreaza la noua marca.

    Interesant e si unde se va fabrica tinand cont ca zona unde se poate umbla e costul fortei de munca. Asta plus ceva avantaje oferite de un eventual guvern (vezi investitiile Renault in zona libera de la Tanger) ar putea oferi un cost de productie rezonabil.

    Renault te asteapta vremuri grele.
    8 11
  • Foarte bine! Poate ca Dacia va avea un competitor cu adevarat, iar, in final, cumparatorul va avea de castigat. Concurenta dintre cele doua marci sper ca va fi acerba, obligand Renault si VW sa ridice nivelul celor doua marci accesibile, dar fara a umbla la pret. Totusi, noua marca a grupului VW nu va avea o evolutie usoara!
    12 1
  • @ vianu
    Drepturile asupra numelui Simca ( dar si Talbot ) sunt detinute de PSA . Putin probabil ca cei de la VW vor infiinta o marca de la zero, mai la indemana pentru VW Group ar fi achizitia celor de la Proton, despre care presa germana speculeaza de ceva vreme .
    8 1
  • Si atunci Skoda si Seatu, in special cu Rapidu si Toledo ce fac ? Alea o sa devina premium fata de low-urile ce vor urma ? Dacia practic nu are rival. Devin penibili deja.

    Propun un nume:

    TEDEI...
    14 16
  • Cred ca este a 4 oara cand anunta asta. Ok vedem, pana la urma noi care cumparam vom castiga (asa cum a spus DAC), Dacia va lasa din pret
    4 1
  • @scorpion
    esti un fan rusine pt ultimele 3 litere din alias! Gaseste un model in gama dacia cu motorizari de peste 110HP si optiuni asemanatoare sokdei octavia de expl si apoi vezi cum ramane cu low costul sau middle low, devi penibil deja!
    8 14
  • nu am zis degeaba Simca. Ma gandesc ca, tinand cont de gaura in care se afla PSA, vor vinde Simca aceasta fiind mai cunoscuta in Europa decat Proton. Ma rog, cunoscuta vorba vine.

    "imi place" de comentatorul de mai sus: "esti un fan rusine pt ultimele 3 litere din alias!"...daca n-ar fi penibil ar fi de ras. Culmea, Scorpyon are ceva dreptate. Rapid si Toledo sunt super entry level fiind oferite cu motorizari incepand de la 75CP. Chestia e ca VW nu are o MARCA low-cost...Probabil, prin intermediul ei, vor oferi o gama mai larga de modele, inclusiv crossover, SUV, etc.

    Dar poate se confirma: cu fanii WV sa nu te pui. Exact ca in vorba ceea romaneasca....
    7 3
  • Daca ne uitam la ce vanzari are VW, chiar si fara low cost, nu cred ca se vor baga la asa ceva. Profitul este mai mare in conditiile in care vand masini (mult) mai scumpe.
    8 1
  • Iulian
    @LauCalin
    Este corect ce spui si anume faptul ca profitul este mai mare la vanzarea de masini sub sigla VW....dar uitate si la si faptul ca din ce in ce mai multe persoane nu mai pot urca atat de mult cu suma platita pentru o masina.Drept urmare si vanzarile Dacia care de ceva vreme sunt numai in crestere.ei vad lucru asta si eu unu cred ca vor intra si pe teritoriul asta.
    0 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru