Potrivit unor noi informații apărute în presă, Volkswagen se pregătește să scumpească aproape toate modelele sale cu motoare termice pe piața din Germania. Anunțul vine la câteva zile după ce directorul financiar al mărcii germane a dezvăluit că Volkswagen este într-o situație financiară dificilă și că mai are maxim 2 ani pentru a se salva.
Astfel, pe piața germană, aproape toate modelele cu motoare pe benzină și diesel ale mărcii de la Wolfsburg vor avea prețuri de achiziție mărite cu până la 2490 de euro. De asemenea, nu doar prețurile de bază vor fi mai mari. Volkswagen va cere acum și mai mulți bani pentru dotări opționale.
Unul din modelele afectate este și Golf, care va avea un preț de bază mai mare cu 1150 de euro pe piața germană, de la 27.180 de euro la 28.330 de euro. Modelul cu cea mai mare creștere a prețului de bază va fi Touareg, care va fi mai scump cu 2490 de euro față de prețurile actuale (71.275 de euro vs 73.765 de euro).
De cealaltă parte, Volkswagen Taigo are parte de cea mai mică scumpire, de numai 490 de euro.
Singurul model al cărui preț nu va fi modificat este Polo, care este și cel mai accesibil model al mărcii. În Germania, Volkswagen Polo pornește de la 19.835 de euro.Noile prețuri mai mari pentru modelele termice Volkswagen vor intra în vigoare din 12 septembrie.
via Carscoops
Bravo VW, sigur se vor vinde mai bine masinile de acum.
In loc sa reduca preturile pentru a stimula vanzarile, fac invers.
Isi semneaza singuri falimentul.
Această stire este inedită pentru ca se anunță exact cu cât crește prețul, dar de obicei nu se anunță, prețul crește, asa fac capitaliștii lacomi și rai, spre deosebire de aceeasi capitaliști care tot scad prețurile la electrice, nu ? Costul bateriilor scade, apropo .
Testează piața pentru reacții, prețurile gamei ICE bate concurența la fund pentru că sunt duble față de cele ale concurenței. :)))))))
Neamțul e băiat giugiuc, dacă trebuie să plătească mai mult, va munci mai mult. :))))))))
Vânzările cresc, dar vw are bilanțuri diferite. :))))))))))
Prost e cine da, nu cel care cere.
Daca o panarama de golf a ajuns la pret de Volvo EX30, atunci retarzii sunt cei care cumpara termice si se vaita ca sunt scumpe.
Pret de pornire la Volvo EX30 e 29980 euro cu TVA inclus.
VW, masinile care prefera cel mai mult marginea drumului asteptand sa fie tractate...
Pe ce planetă e Golf la preț de EX30?
În România, în viața reală, Golf pleacă de la 24.360 euro iar fierul de călcat cu propulsie EX30 pleacă de la 38.800! Euro, prețuri de listă! Teorii neverificate și propagandă care să coafeze viabilitatea limitată și nișată a electricelor cu baterie.
Am oferta pe mail:
"Volvo EX30, acum de la 29.980 € TVA inclus.
Cel mai mic SUV Volvo, cea mai accesibilă ofertă. Mic la exterior si mare la interior, Volvo EX30 a fost gândit să ofere toate beneficiile unui SUV Volvo complet electric, la prețul unei mașini cu motor cu ardere internă. Mai mult, până pe 30 septembrie, doar în România prețul acestui model este unul cu totul special care pornește de la 29.980 € TVA inclus*.
Proiectat să aibă o amprentă CO2 redusă, Volvo EX30 își poate încărca bateria de la 10 la 80% în doar 26 de minute** fiind disponibil cu service gratuit și garanție pentru 3 ani***, respectiv garanție 8 ani pentru bateria de înaltă tensiune***."
https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-09-10/bmw-cuts-guidance-after-faulty-components-prompt-recall/
Să ne amintim Tesla cei care au afirmat ca vor produce 20 mil de mașini pe an in 2030 au fost printre primii care au concediat masiv dacă nu greșesc vreo 14.000, pe lângă alte concedieri mai izolate. Ceva mai proaspăt… “Gigantul suedez Northvolt, anunță că va concedia angajați și va închide o fabrică din Suedia, din cauza cererii scăzute de mașini electrice”. Nu prea am ce face și trebuie să mă repet, dar după cum spuneam cretinii și dobitocii care au băgat UE în mizeria asta pot să mulțumească focilor pentru susținere. Dar focă nu-i focă da nu duce la bun sfârșit obsesia.
E la oferta, tocmai ce s-a scumpit.
Masinile electrice nu "e" pentru toti.
Pentru estul Europei nici masinile noi nu sunt bune, ei alegand in continuare Sh DIZAL puturos din vest.
Atat pot focile: 2/3 sh-uri.
https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW22/V/reference-models/077
Puțin îmi pasă mie de oferta ta din care a scăzut rabla și ce discount-uri, așa cineva poate găsi metodic un dealer la care să ia un Golf pe stoc spre 20.000. Și poate și sub, dacă scade o rablă.
Dovada că ești troll, pe lângă copy paste din PR-ul Volvo, e să compari prețul teoretic după mărire din Germania al Golf-ului cu prețul ademenitor dat cu rabla și discount, poate și fără TVA (presupun, că nu ne-ai dat ce e la steluță).
Și e 23.480 de fapt Golf, față de EX30 38.800. Doar cu 65% mai scump, ”la fel” după evaluarea trollului. Cam așa exagerați și cu celelalte: autonomie, risc de autoaprindere, stații funcționale disponibile, timp și cost de încărcare....
In Suedia Northvolt trebuie sa respecte anumite reguli si norme care nu sunt aplicabile prin alte parti ale lumii.
Deci in Suedia vor inchide, dar in Polonia si California nu.
Pentru ca Polonia e Polonia si California e California.
Deci nu e problema cu cererea scazuta, ci cu anumite norme din anumite tari.
Cota de piata la dieseluri e sub cota de piata la electrice si se va accentua diferenta in urmatorii ani.
Northvolt nu poate face concurenta marilor companii chinezesti care au super preturi la baterii. Si cum majoritatea marilor producatori de electrice se dezvolta in China: BMW, VAG, Volvo, Polestar, si multe alte marci chinezesti: SAIC, BYD, Geely, etc...nu are rost sa produca in Suedia si sa exporte in China bateriile!
Asa ca electricele sunt pe Val, Geely se lanseaza pe piata, vine BYD si multi altii.
Cu toate taxele speciale marite tot vor fi mai competitivi chinezii cu electrice decat VAG cu termice.
https://www.automarket.ro/stiri/marca-chineza-geely-lansare-oficiala-in-romania-in-20-septembrie-119521.html
VW de asta țipă, dar este și vina lor, știați când a intrat cu adevărat pe piața chinezească ? În anii '80, la sfârșitul anilor 90 VW avea aproape 50% din piață, care era departe de ceea ce este astăzi, dar oricum era enorm, apoi au venit și ceilalți, dar toți au câștigat la greu, doar ca le-a dat chinezilor pe tava know how-ul, cu populația enormă plătită cu orez, acum câteva decenii, au pus bazele a ceea ce sunt astăzi, apoi cireașa de pe tort, politicienii europeni, singura industrie care rămăsese competitivă și care nu se mutase cu totul în China era industria auto, dar 2035 vine și trebuie sa aplaudam.
Pe plan local, prima țară europeana cu care România are cele mai multe afaceri, schimburi comerciale și investiții directe este Germania, sunt zeci de furnizori la noi care produc pentru toate mărcile germane, până la Bentley și Rolls, sunt sute de mii de angajați, în online e ușor sa latri la VW și Bmw, dar unii sunt ori singulari, adică unici de inteligenți, ori rău intenționați și dezinformează, concret un român obiectiv ar trebui sa nu se bucure, un pierde vară ce nu știe pe ce lume trăiește îi pupă pe chinezi și hahaie în prostia lui .
In lumea reală, planeta Pământ, când te duci la dealer e alt preț, mai mic.
Încearcă și tu, nu doar în Vitan și pe OLX.
Și da, inclusiv Golf e ceva mai ieftin la dealer, dar diferența e mai mica pentru că deh, e premium. Snobismul cu cheltuiala se întreține.
Cât e diferența între prețul real pe care ÎL POATE plăti cineva pe un Golf (20-21.000) și pe un fier de călcat electric EX30(30-32.000)?
Observăm și după rabla și discount că sunt minim 50% în plus? Sau pe planeta electrocutaților calculele se fac după alte reguli?
Pretul EX30 e la oferta INCLUSIV TVA si INCLUSIV 3 ani garantie si INCLUSIV 3 ani service gratuit.
Deci nu putem compara o troaca cu motor Ice ca Golf cu o masina electrica ca Volvo.
Volvo a investit in siguranta si VAG cu aliatii BMW si Mercedes in softuri ilegale ca sa pacaleasca.
Discutam de marci diferite ca orientate: unele pacalesc clientii prosti si altele le vor binele si siguranta.
Retarzii vor muri pe capete.