Volkswagen va lansa la Frankfurt Golf BlueMotion
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asa cum era de asteptat si Volkswagen pregateste cateva noutati pentru Salonul Auto de la Frankfurt. printre acestea se va numara si o versiune BlueMotion a modelului deja consacrat Golf. Hatchback-ul "verde" se va alatura altor cinci modele BlueMotion pregatite sa-si faca debutul la Frankfurt.
Noua versiune economica a Golf-ului se lauda cu un consum de doar 4.5 litri/100 km, rivalizand chiar cu performantele unui vehicul hibrid. Astfel, cu un plin de rezervor modelul german este capabil sa strabata pana la 1200 de kilometri. Cu un asemenea consum, hatchback-ul german reuseste sa se supuna si noilor norme de poluare impuse de UE, emisiile sale fiind de doar 119 g/km. Pe langa un consum foarte mic, versiunea Golf BlueMotion ofera o putere de 105 cai generata de motorul TDI.
Pentru a atinge aceasta performanta de consum, Volkswagen nu foloseste numai un motor diesel foarte eficient ci si mai multe tehnologii economice, un pachet aerodinamic nou, un ECU imbunatatit si cauciucuri speciale.
Prin introducerea noului Golf BlueMotion, Volkswagen isi imbogateste gama de noua vehicule cu consum mic, urmand ca in viitor grupul german sa se poata mandri si cu modele hibride.Pe langa noua versiune Golf, Volkswagen va mai aduce la Frankfurt si crossover-ul Tiguan si un minicar cu motor posterior.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Nu produce modele premium, din simplul fapt ca AUDI este marca sora axata pe divizia premium.
Ma minunez cum cei de la VW fac niste masini absolut ,,demential de bune''.....sunt simple, moderne, toaca putin la 100 de km, sunt performante, durabile, superfiabile.
Masinile astea trebuie folosite pana la dezintegrare :))
Pe bune.
Toata stima si respectul pt VW!
Asa ca, din punctul meu de vedere, VW incearca sa faca vechiul TDI sa para nou, dar de fapt e aceeasi tehnologie veche.
Poate ca motorul asta prezentat de 1.9 TDI este depasit...dar nu e asa. Din 2008 sau 2009 odata cu noul Golf si noul Polo vor trece la tehnica common-rail, deci la rampa comuna. De asta nu au facut schimbari majore intre timp. Oricum motoarele astea diesel sunt foarte reusite si durabile si functionale...si au ajuns la apogeu cu ele...au scos tot ce se putea scoate din ele.
Nu uitati ca cel mai beton diesel din lume care are cea mai mare eficienta termodinamica...este modelul VW Polo 1.4 TDI, in 3 cilindri!!! Cand are loc arderea interna la un motor, marea majoritate a dieselurilor folosesc doar 45% din aceasta pt a genera lucrul mecanic. Restul se pierde. Dar VW cu modelul asta reuseste sa foloseasca 55% din arderea interna. E o chestie care tine de fizica. De asta sunt demential de buni VW.
Toate bune!
Fani Renault mai bine invatati sa fiti modesti si sa laudati pe cei mai buni ca voi.
Numai cine nu a condus un VW si un Renault nu poate face diferenta...