Volkswagen a oferit în această săptămână primele detalii cu privire la sistemele de micro-hibrizi pe care le va introduce în viitorul apropiat în gama de motorizări.
Astfel, constructorul german va realiza sisteme micro-hibrid cu tracțiune față și tracțiune integrală bazate pe noul motor pe benzină TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere. Acesta va fi acompaniat de un generator de 8 kW și un acumulator de 48 volți. Împreună, aceste componente vor oferi modelelor Volkswagen un sistem start-stop mai rapid, un cuplu mai puternic și posibilitatea de a recupera energie la frânare.
În plus, Volkswagen va dezvolta și un așa-numit sistem "micro-hibrid plus" care va integra și un motor electric poziționat pe puntea față sau puntea spate care va genera echivalentul a 35 de cai putere. Acesta va oferi de asemenea un cuplu superior și va îmbunătăți tracțiunea, concomitent cu o reducere a consumului de carburant.
De asemenea, Volkswagen va lansa și o nouă versiune a cutiei de viteze automate DSG cu 7 trepte care va fi capabilă să ofere un cuplu de până la 420 Nm.
În ciuda accentului pus pe mașini electrice și, acum, pe micro-hibrizi, Volkswaten insista că "motorul diesel are un viitor lung și curat în față", iar în acest sens germanii promit că vor îmbunătăți motoarele pentru a reduce emisiile de oxid de azot.
Nu în ultimul rând, Volkswagen va utiliza și motoare cu combustibili bio și sintetici, în contextul în care Audi va începe anul viitor producția de motorină sintetică.Via Autocar
"" dsg 7 va fi capabila sa ofere pana la 420 Nm.""?? se lasase ceata?