Volkswagen va face un recall pentru 13.500 unitati echipate cu DSG
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen va rechema circa 13.500 unitati echipate cu DSG produse intre septembrie 2008 si august 2009, care au fost distribuite in Statele Unite ale Americii. Motivul organizarii acestui recall sta in spatele unei defectiuni la transmisiile DSG, care a fost investigata pe parcursul ultimelor luni. Se pare ca anumite unitati au fost echipate cu un tip de senzor de temperatura care s-ar putea defecta, lucru ce duce la aparitia unor erori in bord.
In cazuri extreme, unitatea DSG ar putea sa cupleze treapta N, pentru a evita orice fel de problema. Volkswagen va inspecta toate unitatile suspecte si va inlocui senzorul de temperatura defect de la exemplarele cu probleme. Modelele afectate sunt Volkswagen Jetta, Jetta Sportwagen, Golf si Eos.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din General
-
Muncitorii uzinelor Volkswagen din Germania vor protesta împotriva conducerii mărcii începând de astăzi. Producția la mai multe uzine germane va fi oprită din cauză că muncitorii sunt nemulțumiți de politica mărcii de reducere a costurilor. Aceasta include reducerea salariilor și chiar înghețarea acestora. (28.10)
-
Skoda marchează 30 de ani de la debutul modelului Felicia. Acesta este primul model al mărcii cehe care a fost dezvoltat în colaborare cu Volkswagen. (24.10)
-
Jeremy Clarkson, fostul prezentator Top Gear și The Grand Tour, a dezvăluit că a trebuit să fie operat de urgență la inimă. Prezentatorul s-a simțit rău după ce s-a întors dintr-o vacanță. (23.10)
Motivul fiind acela ca numai asa pot concura cu constructorii americani care produc in pierdere si acopera cu "sponsorizari" guvernamentale.
@ Autor
La DSG, "N"-ul nu e o treapta ci o pozitie/functie.
Conduceti cu grija!
Concurentii pentru masinile germane (exceptie Porsche, care sunt "de pe ata planeta") sunt Lexus, Infiniti si Acura, care din punct de vedere al fiabilitatii sunt superioare celor nemtesti. Ca masinile nemtesti sunt mai "touchy" (sau chiar mai bune overall), e alta poveste.
http://news.bbc.co.uk/go/rss/-/2/hi/business/8217522.stm
Deci, ai componente chinezesti, ai probleme.
O cunostina de-a mea a avut cutia DSG schimbata in garantie pe Passat 2.0 TDI pe la 17000 km.
NU se mai fac masini precum "Cobrele" care sa mearga 30 de ani fara mari eforturi.
Daca ne-am uita pe listele cu recall-uri am vedea ca mai toata lumea, inclusiv japonezii au parte de asa ceva si daca vreti adevarul intrebati pe cineva din service de la o reprezentanta despre asa numitele "campanii" care de fapt sunt remedieri obligatorii cerute de producatori dealerilor pentru ca au descoperit problele pe care le-au remediat.
Sa nu ne mai ascundem dupa deget, masina e mai degraba un bun de larg consum decat un partener pe viata. Nu ca nu s-ar putea altfel ci pentru ca asa e prfotabil.
Intamplator, imi aduc aminte ce s-a intamplat cand a facut Dacia recall la Logan. Printre cei care au aruncat cu noroi au fost si posesori de altceva decat TDI. Daca nu vrei sa creada lumea ca si tu esti de aceeasi calitate ca si respectivii dar din alt aluat, te rog sa nu generalizezi. Din cauza unor cretini jignesti, la gramada, si oameni cu bun simt...Tie cum ti-ar pica daca cineva ar spune ca toti posesorii de masini precum cea pe care o ai tu sunt niste ghertoi?
@ cozappz
Si tu generalizezi? O gramada de firme resectbile fac masini si piese in China si nu au belele. Probleme apar si la masini Toyota facute in Japonia si aiurea in lume...
Toyota a avut chiar anul asta recall de peste 1 milion de bucati si tot anul asta vreo 215.000 de Lexus-uri. Ceea ce inseamna foarte mult pentru ca Lexus nu costa 15.000 de dolari...Si nu au fost facute in China toate masinile astea...
@ Maka
Masinile (TOATE, nu doar anumite marci/modele) sunt mai nefiabile decat erau acum `jde ani fiindca sunt cu mult mai complexe si sensibil mai ieftine (in valoare absoluta) nu fiindca asa se vrea ci pentru ca nu se poate. Si daca ai parte de niste recall-uri din astea grele (masini multe/probleme greu de remediat) s-a dus dracu` si profitu`...
Si daca ai parte de niste campanii
Pe de alta parte nu stiu de ce foarte multi considera ca rechemarile operate de producator ar demostra ca masina e proasta. Ba din contra, este un gest de bun simt si respect fata de client sa ii spui sa o aduca in service si masina sa fie reparata pe banii companiei. Oricine poate sa greseasca, e omeneste. Lexus si Toyota au facut anul trecut rechemari la greu, Volvo la fel, parca si BMW a facut ceva rechemari. Asta denota ca masinile sunt proaste?
Credeti ca ar fi mai bine ca o firma sa nu-si recunoasca greseala, sa nu faca niciun fel de rechemare si apoi sa mori ca masina a vut probleme tehnice inca din fabrica?
Oameni buni, ganditi un pic mai larg!
Eu sunt posesor de VAG si nu am afirmat niciodata ca VAG face masini perfecte. Dimpotriva, am recunoscut faptul ca masinile VAG sunt sub unele japoneze (ce-i drept, nu cu mult) si chiar am afirmat despre un anumit model VAG ca e slabut dpdv al fiabilitatii FARA SA MI-O CEARA NIMENI SI FARA SA FIU "FRAIERIT"! Tot eu am fost singurul care a aparat-o pe Honda cand niste pafaristi cu tidula au afirmat ca este mai proasta decat masinile americane!
Chiar daca as fi singurul posesor VAG care recunoaste aceste defecte, tot ar fi dovada de...hai sa-i zicem elegant ignoranta si rea vointa sa afirmi ca TOTI posesorii de VAG ii privesc de sus pe ceilalti. Dar eu nu sunt singur! Sunt mult mai multi cei care au VAG si sunt oameni cu capu` pe umeri si cu picioarele pe pamant. Din pacate, lumea ne pune etichete din astea jenante fiindca printre astia cu VAG sunt destui care, dupa ce ca sunt cretini, mai au si mancarimi de limba/degete.
Depinde foarte mult cu cine ai de-a face.
Daca ar fi sa ma iau dupa aparente, as putea spune cu mana pe inima ca MAJORITATEA fanilor Honda sunt un fel de "TeDeI"-sti (ca sa-ti dai seama ce concetateni idioti avem, gandeste-te ca au dat o conotatie peiorativa pana si indicativului tehnologiei) japonezi (si asta spusa cu eleganta). Sunt sigur ca nu-i deloc asa. Am avut eu ghinionul sa ma impiedic de ei. Sunt de acord cu tine ca sunt multi posesori de VW aroganti/cocalari/manelisti/infatuati/ghertoi/ce mai vrei tu dar procentual sunt mai putini decat crezi tu pentru ca masini VAG sunt extrem de multe in Romania.
and speak about that afterwards...
Una dintre prejudecatile cele mai crancene care mi-au fost servite pe acest subiect suna cam asa: "Numai oamenii inteligenti cumpara Honda".
Daca-i pe-asa, atunci avem o problema: daca esti inteligent, atunci nu trebuie sa fii arogant. Este o incompatibilitate totala intre aceste doua insusiri (nu puteam sa spun calitati). Aroganta este specifica celei mai periculoase si dezgustatoare categorii de prosti: PROSTII INGAMFATI. De fapt, aroganta este un bun indicator al nivelului de prostie...cu cat un om e mai arogant, cu atat e mai cretin... 2 exemple, asa, la botu` calului: tizul meu latifundiar si, ca sa nu fiu acuzat de discriminare, Nikita...
Si chiar daca le-ar da cineva derogare sa fie aroganti, tot n-ar avea motive sa fie asa. Nu mai departe decat acu` vreo 2 saptamani a anuntat Honda un recall de vreo 500.000 de bucati. Plus alte si alte probleme, nu le mai insir si aici ca am umplut pagini intregi cu ele...
@george - Am zis toti posesorii, pentru ca, sincer, oriunde m-am uitat la un user feedback pe forumuri sau in articole despre masinile VAG, am vazut doar cuvinte de lauda si comparatii socante cu laudarosi care luau la liniute, BMW-uri cu Passat-uri 1,9 TDI. Eu nu am vazut un proprietar de VW sa admita ca motoarele TDI nu sunt cele mai fiabile, ca turbina cade destul de des si ca este facuta la Turbomecanica Bucuresti, ca din cilindree mare se scoate putere relativ mica chiar daca este turbo, ca sunt galagioase , ca macaralele la geamuri se strica foarte des, mai ales iarna, ca motoarele pe benzina au foarte multe probleme si in special cele de 1,2 si 1,4 consuma fff mult si alte lucruri care le-am aflat pe pielea mea si am fost foarte dezamagit ca niste masini atat de laudate fac atatea probleme. Un lucru de care nu ma pot plange, este, ca in momentul cand am pus masinile de vanzare, s-au dat in cateva saptamani, fata de Volvo sau Ford care astept luni bune pana sa le vand......
sa afirmi asa ceva pe baza unei documentari insuficiente...Trebuia sa-ti pui problema ca poate unii dintre proprietarii de masini VAG nu intra pe forumuri de genul asta...Mai ales ca sunt foarte multi. As spune ca sunt cei mai numerosi dupa proprietarii de Dacia.
Si aceasta superficialitate se propaga si in restul comentariului tau. Multe erori si inexactitati, probabil in lipsa unor informatii esentiale de background...Si o sa incerc sa si explic dar inainte de asta vreau sa lamuresc un lucru extrem de important: masinile VAG nu sunt indestructibile/perfecte/sublime/fara cusur (o dovada in acest sens e chiar articolul de mai sus) dar nici atat de proaste pe cat le prezinta unii dintre ultrasii anti-VAG.
“motoarele TDI nu sunt cele mai fiabile”
Tot ce e posibil. Intretinute si folosite corect, TDI-urile cu aproape orice putere (culmea, sunt cazuri in care si cele cu puteri mari) duc spre 500.000 km (vorbesc strict de motor, nu de pompa de injectie, turbine, injectoare, etc). Eu unul sunt multumit cu o asemenea cifra.
“din cilindree mare se scoate putere relativ mica chiar daca este turbo”
160 CP din 1.9 diesel turbo in 2000.
225 CP din 1.8 benzina turbo tot prin 2000
“ca sunt galagioase”
Motorul da dar izolatia fonica isi cam face datoria si nu se simte prea tare (dupa parerea mea) in habitaclu. Oricum, TDI-urile vor fi de-acum incolo Common Rail si problema s-a rezolvat...
“cele de 1,2 si 1,4 consuma fff mult”
E normal...masinile astea au fost utilizate necorespunzator. Aproape toate masinile de categorie echivalenta si cu motorizare comparabila se comporta la fel. Pot sa explic mai pe larg daca nu intelegi la ce ma refer.
Extrem de importante mi se par mie insa urmatoarele lucruri: faptul ca nu se tine cont de niste aspecte de un minim bun simt si anume ca nu se fac niste calcule si observatii elementare.
In primul rand, numarul VAG-urilor din Rumanica. Ochimetric, as putea spune ca sunt aproape 1 milion. La un asa numar, e normal sa fie si multe defectiuni, MAI ALES ca majoritatea sunt SH. Care SH poate sa insemne 30 – 40.000 km mers ingrijit si responsabil (cazuri destul de rare) sau 200.000 km facuti ca la raliu si/sau de niste soferi cretini (conteaza si asta).
La prajitura asta mai adaugam si o cireasa: conditiile de drum din Rumanica si “intelepciunea” majoritatii soferilor rumani. Multi dintre cei care-si iau masini straine “smechere” (nu neaparat VAG) n-au habar ce inseamna sa folosesti o astfel de masina in RO. Destul de multi nu baga ulei de calitate (care la turbo e vital), nu folosesc piese bune (nici vorba de originale), baga combustibil de 300.000 ROL, merg iarna cu cauciucuri de vara iar vara cu slick-uri, schimba discurile de frana cand uzura depaseste limita cu 200 % sau cand placuta ramane doar metal, schimba amortizoarele doar cand rateaza cate o curba, fac reviziile din 2 in 5, nici macar la service de coltu` blocului ci la “baeti”, cu “pese eftine” si merg cu ele de parca ar fi facute in intregime din cauciuc...Daca se defecteaza ceva dar masina merge, omu` merge in continuare...
In concluzie, in conditiile date, chiar daca se strica relativ des, VAG-urile sunt totusi OK pentru ca sigur sunt peste o parte (destul de mare) a concurentei.
@ dragos
Tu nu stii sa citesti? De fapt, intrebarea e redundanta...
Daca ai ceva de spus, altceva decat gugumanii si prostii, incearca sa scrii ceva concret. Daca ai doar de injurat, te poftesc pe stadion la Steaua sau la Dinamo la galerie. Acolo vei fi in elementul tau...
Honda are motoaqre cu tehnologia i-vtec si nici o problema in peste 15 ani la cele peste 15 milioane de bucati vandute............na, e tehnologie japoneza...........
off, fanii astia VAG care viseaza prea sus..............
si AUDI face racall acum, incep sa aiba tot mai multe probleme si nu se compara cu ce a avut Honda...........
< Dupa ce VW a anuntat ca va rechema 13.500 vehicule in service, producatorul german Audi, de asemenea, recheama 2.500 de masini.
Retragerea modelelor Audi A3, Audi TT si Audi TT Roadster este cauzata de probleme la masinile echipate cu transmisia S tronic.
In notificarea eliberata de Audi America se mentioneaza ca "se aplica retragerea pentru modelele A3, TT si TT Roadster echipate cu transmisie S tronica, produse in perioada septembrie 2008-august 2009. Mai mult de un sfert din masinile implicate retragere, sau 667 unitati, sunt in stoc sau la dealeri. Acestea vor fi verificate inainte de a fi puse in vanzare."
Problema care a fost gasita la transmisia S tronic poate provoca aprinderea luminilor de avertizare din tabloul de bord iar in unele cazuri, transmisia poate trece in modul neutru, lucru care ar putea afecta integritatea soferului.
"Unii clienti s-au confruntat cu aprinderea luminilor de avertizare in tabloul de bord iar, in cazuri rare, am fost instiintati ca transmisia a intrat in modul neutru", se arata in acelasi document. >
toate masinile se strica. asa ca.................
@ dragos, ce studii/meserie ai ? merci!
Macar un nanogram?
In stire se vorbeste de probleme la o cutie de viteza (aceeasi pentru care se face recall-ul si la Audi - DUH) si tu vorbesti de motoarele Honda.
Ai dreptate ca Audi nu se compara cu Honda. Honda recheama 450.000 de masini, nu 2500 ca Audi...Sunt slabi rau astia de la Audi...
Si daca tot vorbesti de motoare, poti sa-mi spui cate TIPURI de motoare a produs Honda in 15 ani? In caz ca ti-e rusine sa spui, iti spun eu: mai putin de un sfert fata de VAG. Deci daca tot fac putine motoare, ar fi cazul sa le faca macar fiabile...
Welcome to Romania my friend. Get a helmet before you get off the plane. Suporterii lui Dinamo erau masteranzi, doctoranzi, etc? Unde, in Franta, Germania sau Suedia? Neee. IN ROMANIA unde diplomele de orice se iau pe spaga...Si chiar si daca s-ar lua pe bune, sa stii ca exista cazuri in care omul poate sa aiba talent, aptitudini la ceva dar sa fie un cretin in rest...Nu are absolut nici o importanta ce studii/meserie are dragos. Daca a putut sa fie atat de arogant si sa intrebe de fanii VAG in conditiile in care eu postasem deja cateva comentarii, atunci eu unul m-am lamurit cu cine avem de-a face.
Va rog sa ramaneti la subiect si sa calmati tonul comentariilor.
Multumesc
Subscriu propunerii de a pastra discutia la masini si la fenomenul auto.
Nu sunt fan al grupului, ci posesor de TSI! Merge bine, NU ARE DE CE SA SE STRICE ASA CUM SPERI tu, iar anul asta a castigat marele premiu "motorul anului"!
N am nimic cu Honda, ivtec sunt motoare bune, dieselul de 2,2 la fel, dar parca prea delirezi in toate comment urile pe care le expui!
< http://www.worldcarfans.com/1080626859/audi-variable-valvelift-system-in-detail >
Iata maiestria inginerilor germani.
Eu ma rog ca VAG sa nu dea faliment, asa cum George se roaga sa nu dea Honda faliment.
Vorbim peste ani................sanatate!
Si motorul diesel de la Honda are 19 recorduri mondiale de viteza si consum, TDI-ul are ???
Ma crucesc atunci cand citesc ce scrii...Nu-mi vine sa cred ca poate exista atata ipocrizie si superficialitate. Mai ales ca ti-am zis de vreo 14.000 de ori lucrurile astea.
In primul rand, subiectul stirii era cutia de viteze/recall-urile. Vrei sa vorbim de motoare? OK...
Cele 19 recorduri de viteza si consum au fost in mare parte obtinute ca urmare a unei gaselnite. Si anume de a pune pe o anumita masina un motor "intre trepte". 2.2 e exact intre 1.9 si 2.5, motoarele pe care le punea VW pe echivalentul Accord-ului (adica Passat). Si asta fiindca Honda n-a fost in stare sa faca decat UN SINGUR MOTOR DIESEL. In ideea de a merge pe cat mai multe masini. Ceea ce s-a si intamplat. Si ca sa fie treaba cat se poate de clara, cele 19 recorduri fac o diferenta foarte mica in utilizarea normala a masinii. E bun cu adevarat doar la ego, in rest, e cam apa de ploaie.
Deci, 1 SINGUR Diesel (pe care l-au reusit binisor dar pentru ca a fost SINGURUL MOTOR DIESEL LA CARE AU LUCRAT EVER) si vreo alte 9 motoare pe benzina. Inginerii astia japonezi sunt cam slabuti...VAG are astazi in portofoliu aproape 40 de motoare. Nu mai vorbim de cutii de viteze, trenuri de rulare (BTW, Civic are suspensie semiindependenta pe spate...atata au fost in stare inginerii zootehnisti de la Honda?), sisteme de franare, transmisii integrale si alte marafeturi din astea...
In afara de admisia asta variabila (care la turbo e aproape inutila), ce tehnologii mai are Honda? Eu ti-am dat o lista de tehnologii VAG de 2 ori si n-ai comentat nimic...
PS. Eu nu ma rog ca Honda sa nu dea faliment ci IMI DORESC sa nu dea faliment. Tu insa ar trebui sa te rogi pentru ca managementul recent si actual al Hondei a facut si face cam multi pasi gresiti...Watch out!