Volkswagen va cumpăra Italdesign Giugiaro!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Automotive News anunţă astăzi faptul că Volkswagen AG va cumpăra pachetul majoritar de acţiuni al Italdesign Giugiaro, compania italiană care a semnat desenul primei generaţii a lui Golf, modelul care a dat naştere clasei compacte.Conform reputatei publicaţii auto internaţionale, care citează două surse din industrie fără a le publica numele, înţelegerea va fi semnată nu mai târziu de săptămâna viitoare.
Mutarea face parte din planul Volkswagen de a deveni cel mai mare producător auto al lumii până în 2018, pentru atingerea acestei ţinte urmând ca VW să aibă nevoie de ingineri si designeri cu nume în industria auto mondială. Conform cifrelor oficiale ale Grupului, Volkswagen Auto Group lansează doar pe parcursul acestui an 60 de noi modele (implicit facelifturi).
Italdesign Giugiaro este o companie italiană fondată în 1968 şi care este condusă de Giorgetto Giugiaro (71 de ani, preşedintele companiei) şi de Fabrizio Giugiaro, fiul acestuia (45 de ani, şeful diviziei de design). Reputata firmă italiană are 975 de angajaţi, activităţile principale ale acesteia fiind desfăşurate in Moncalieri, un oraş aflat la 15 kilometri sud de Torino.
Ambii şefi actuali ai companiei îşi vor continua munca în interiorul acesteia.Cele mai recente modele de serie desenate de Giugiaro sunt Alfa Romeo 159, Alfa Romeo Brera, Fiat Grande Punto, Fiat Sedici şi fratele acestuia din urmă, Suzuki SX4. Compania italiană a desenat, de asemenea, controversatul Citroen C3 Pluriel. Pentru Volkswagen, Giugiaro a creat primele generaţii ale lui Golf, Audi 80, Passat şi Scirocco, o serie de modele Seat şi conceptele care au prefigurat renaşterea Bugatti sub conducerea Volkswagen.
via | Automotive News (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul german de automobile anunță că a demarat producția de mașini electrice la noua sa uzină din China. Aici vor fi produse modele bazate pe arhitectura PPE, pentru piața locală. (30.12)
-
Potrivit analiștilor de la S&P Global Mobility, vânzările globale de mașini electrice ar putea crește cu 30% în 2025. La rândul său, cota de piață a mașinilor cu zero emisii va crește la 16.7%. (30.12)
-
Potrivit celor mai recente estimări, vânzările de mașini electrice le vor depăși pe cele termice, pe piața din China, în 2025. Cu 10 ani mai devreme decât era plănuit inițial. (28.12)
- OFICIAL: Noul Dodge Charger va fi disponibil în Europa, din 2025
- Atipic
- Volkswagen se pregătește de sărbătoare: Polo împlinește 50 de ani de existență
- Kia recheamă 23.000 de exemplare EV9: lipsesc șuruburile de prindere pentru scaunele din spate
- Bugatti, cadou de Crăciun pentru o clientă: suport de pahare pentru Chiron Super Sport
Şi da, bătrînul Giugiaro intră la pachet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Le_Qu%C3%A9ment
acum ati fost voi mai rapizi
O sa fie concurenta mare....,Toyota, GM, VAG PSA, Grupul FIAT, Renault-Nissan vor cauta noi aliati pentru a ramane in frunte.
Deja Renault colaboreaza cu Mercedes, BMW cu Mercedes, Peugeot cu Mitsubishi si BMW, Fiat cu Chrysler, Vag cumpara tot ce poate, profitand de criza....si asta e doar inceputul.
O sa ramana cateva companii mari care o sa cumpere tot ce e profitabil.
Partea proasta e ca toate marcile vor fi axate pe profit (mai putin cele care se respecta) si din dorinta de a scoate cat mai multi bani nu vor mai crea aceleasi masini bune ca pe vremuri.....a 2-a chestie e ca marcile slabe care nu produc profit o sa dispara in 5-10 ani, iar a 3-a...cu cat te intinzi mai mult cu atat caderea poate fi mai rapida.
Urmeaza sa vedem....ce si cum.
Pe de alta parte VW are bani si a iest puternic la cumparaturi investind pe termen foarte lung. Daca masinile VAG vor fi si apreciate ca si frumoase, cred ca nu doar ca vor sta pe locul 1 in Europa ci se vor detasa considerabil.
Riscul e sa devina in mod real"Das Auto", adica MASINA in sensul in care structura actuala a pietei va duce la restrangerea numarului real de branduri si de modele la un numar mai restrans de platforme dominante.
Nu imi pare rau decat ca in acest cez Italdesign nu va mai desena pentru alte marci remarcabile pentru ca nu e nimeni nebun sa isi doreasca proiectarea unui concurent pentru VAG tocmai in curte la ei. Si VAG e in prea multe segmente ca sa nu aiba se suferit.
Si uite de ce VW are nevoie de cineva care se pricepe la design.
Bravo VW, pacat Italdesign. Sper totusi ca nemtii sa le dea "mana libera" designer-ilor si sa nu se mearga pe... sobrietatea germana sa zic asa. De fapt nu, ca atunci vom avea Alfa cu sigla VW.
vor fi doar Das Auto fara sa provoace sentimente , singurul Vw care arata bine este PASSAT CC restul sunt prea "RECI"