Anul 2019 va însemna un nou început pentru grupul Volkswagen, atunci când nemții vor lansa un logo schimbat care să marcheze noua eră a mașinilor electrice.
Anunțul a fost făcut de Jochen Sengpiehl, șeful diviziei de marketing, în cadrul unei conferințe de presă de la Berlin. Logo-ul Volkswagen va fi schimbat pentru prima dată după anul 2012.
“Brandul nu este într-o formă prea bună în comparație cu anii trecuți. Nu este neapărat din cauza scandalului Dieselgate,” a declarat Jochen Sengpiehl, subliniind că Volkswagen este perceput ca fiind un brand “prea german”.
Noua imagine Volkswagen face parte din planul grupului german de a investi circa 20 de miliarde de euro pentru ofensiva mașinilor electrice.
“Prin noul logo vrem să devenim mai atractivi și mai prietenoși cu clienții. Provocarea va fi cum să atragem consumatorii în această lume a mașinilor electrice,” a mai spus oficialul VW.
Via Automotive News
Dacă asta ar fi intenția lui v.a.g., atunci nu mi se par prea isteți nemții. De ce să irosești niște bani (mulți, puțini, nu contează cât; tot bani sunt), când cel mai simplu este să nu uiți că…lumea uită repede. Blestemul ancestral al maselor. Ca și ȋn politică (a se vedea la noi cazul “portocaliilor”).
Pe de altă parte, probabil că această megacorporație suferă de “ipohondrie”, ȋn sensul că, ȋn ciuda impresiei formate ȋn curtea proprie, imaginea ei de impact mondial n-a fost deloc afectată, prin urmare de ce se teme? Se situează ȋn vârful piramidei mercantile? Se. Atunci, care-i motivul neliniștii? “Rezonanța de brand” scoate și ea fum și chiar narcotizează conștiința…Cu sau fără soft “mincinos”.
PS. Noua psihoză auto (electro-autonomele) se comportă exact ca un burete, care șterge de pe tabla minții colective orice urmă de Dieselgate…dacă ar fi existat cu adevărat vreuna.
titlu: nemții vor să-și refacă imaginea șifonată de scandalul Dieselgate