Volkswagen va angaja încă 50.000 de oameni în următorii şase ani, informează Automotive News. Toţi angajaţii vor fi introduşi la departamentul de producţie, spun germanii de la Handelsblatt, care au discutat cu Bernd Osterloh, membru al consliului de supraveghere a concernului german. Angajările vor fi derulate treptat, la mai multe uzine ale constructorului german, cei de la Volkswagen urmând să aibă 600.000 de salariaţi până în 2018, moment în care vor să devină constructorul de automobile numărul unu în lume.
Potrivit lui Osterloh, noii angajaţi Volkswagen vor veni la fabricile din China, deşi uzinele din Europa ar putea primi şi ele salariaţi noi. În prezent, mai mult de jumătate dintre angajaţii Volkswagen sunt localizaţi în afara Germaniei. Cei de la Volkswagen vor să crească vânzările pe pieţele din China şi Statele Unite ale Americii, cele două fiind esenţiale pentru atingerea planului 2018, când nemţii vor să devină cel mai mare concern auto din lume.
Pentru 2013, nemţii prevăd o creştere a vânzărilor şi a profitului, bazată pe noile modele din gamă. Martin Winterkorn, şeful Volkswagen Group, a declarat: "Volkswagen abordează următoarele luni cu realismul necesar şi cu vigilenţă sporită. Volkswagen simte turbulenţele de pe piaţa din Europa, dar rămânem încrezători.".Via AutomotiveNews (înreg.) Handelsblatt
Hmm... deja se gandesc la mine =))
Asadar, intotdeauna am avut alergie fata de patronii / agentii economici care isi justifica menirea prin acea virtute "inegalabila" conform careia "doar ei" le ofera angajatilor de munca, respectiv mijloacele indispensabile de trai, desi dansii au gasit prin nastere totul de-a gata, numa' bun de inhatat, accesibil oricui, dar......numai daca se leapada de scrupule. Apropo, institutia scolara ce te invata astazi sau care este tendinta viitorului? Cultura enciclopedica in domeniul......"cum sa faci bani"......pe spezele altora!
Multi dintre "fraieri" sunt mai dotati intelectual, mai onesti si mai capabili decat sefii lor, dar na! ce nesansa cu coercitia legala a raporturilor de subordonare fata de numarul superior de.......bilute (cum se impauna Satan in fata lui Iisus? - "Lumea si toate lucrurile din ea sunt ale mele si eu le dau cui vreau!"......se subintelege ca oricui vrea sa-i smulga sufletul!).
In concluzie, "macar astia" de la GM indoapa si ei cu palnia destui salariati, dar nu i-as ridica in slavi nici sa ma pici cu smoala clocotita. Ba din contra. Cred ca oricare dintre argatii lor s-ar descurca mai bine la "butoane" si ar dovedi mai mult talent managerial, nu? Dar cum libera initiativa nu mai inseamna de ceva vreme un atu al capitalismului, iti dai seama cum vor continua lucrurile......Sefu-i sef si sub duş. O zi excelenta!
PS: Acum da-mi voie sa revin la lucru, ca sa nu-mi pierd painea de la boss. Amara, aditivata, necuvenita, dar este Trupul stii tu Cui!
Nu ridic in slavi mamutul VAG insa intr-o tara fara locuri de munca e de apreciat ce fac.
Concluzie e doar una: NIHIL SINE DEUS!
Si in legatura cu sefii lipsiti de scrupule,da, sunt si de aia, la Vag am simtit pe pielea mea, dar nu toti sunt asa.Pana la urma au facut mai mult bine pentru aceasta lume decat a facut toate religiile la un loc.
Supravietuirea celor mai puternici - Charles Darwin
ne-ai omorat
Iti doresc sa ajungi manager si dupa aia mai vorbim sa vedem de ce parte a baricadei te afli
PS: Ai un vot de incredere de la mine :) Apreciez orice fel de atitudine justitiara (sau de "simplu" curaj), chiar si indreptata contra mea. Numai sa nu degenereze in trufia urii de persoana, cum am suportat odata pe AM.
1. trebuie sa-ti doresti
2. ai ajuns acolo iti garantez ca esti obligat sa te schimbi si culmea iti va place
In rest parerea mea despre ce scriem pe forum (fani Renault, VW, Skoda, PSA, Toyota.....ordinea este aleatoare) este un mijloc de refulare/antistress la indemana fara consecinte grave (este ca la fotbal suntem 22 mil de supercunoscatori, fiecare poate avea dreptate in felul lui fiecare si-ar dorii Ferrari dar ghinion de nesansa merge si un Sh sau o alta masina noua mai ieftina)
pai vedeti voi dragilor, parerea mea e ca de le-ar permite mijloacele tehnice n-ar angaja decit o mina de oameni ca sa le produca !
nu le pasa lor de altii ... doar buzunarele/conturile lor sa fie cit mai pline !!!!!
iarasi ... am vazut oameni sub ochii mei schimbindu-se sub stresul cotidian al locului de munca, odata ajunsi in pozitii mai de conducere !!!
omul se schimba ... din pacate, de cele mai multe ori in rau !
cei ce vor lucra acolo ... se vor bucura atita vreme cit vor avea unde lucra !
iata ca opel inchide, psa si altii ... asta e ...
bine ar fi ca produsele lor sa sporeasca dpdv calitativ ! (ma refer la vw group)
drumuri bune tuturor !