Esential
75 | de cai putere oferă cel mai puternic motor pe benzină disponibil pe Up!. |
11.201 | euro costă cea mai scumpă versiunea a micului VW Up!. |
75 | de cai putere oferă cel mai puternic motor pe benzină disponibil pe Up!. |
11.201 | euro costă cea mai scumpă versiunea a micului VW Up!. |
Volkswagen îşi lărgeşte gama de modele disponibile în România cu mezinul Up!, model pe care Automarket l-a testat cu o lună în urmă la Roma. Cel mai mic membru al familiei din Wolfsburg vine în ţara noastră cu două variante de caroserie, în trei şi cinci uşi, şi două versiuni de motorizare, ambele pe benzină.
Propulsia lui Up! este asigurată de noul motor pe benzină cu trei cilindri, de 1.0 litri, disponibil în două versiuni de putere. Prima oferă 60 de cai putere şi 95 de Nm, garantând un consum mediu de 4.5 litri. Cea de-a două, testată şi de noi, garantează 75 de cai putere, acelaşi cuplu motor şi un consum mediu ceva mai mare, de 4.7 litri/100 de km. Momentan vârf de gamă, versiunea accelerează de la 0 la 100 de km/h în 13.2 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 171 km/h.
Noul Up! are un preţ de pornire de 8327 de euro în România, valabil pentru varianta cu trei uşi şi motorul de 60 de cai putere. Pentru cei care vor cinci uşi, aceeaşi versiune costă puţin mai mult, adică 8592 de euro cu TVA. Pentru cei mai pretenţioşi, cel mai scump Up, în varianta de echipare High Up!, cu cinci uşi şi 75 de cai putere, ajunge să coste 11.201 euro.
Click aici pentru toate versiunile lui Volkswagen Up! 3 uşi.
Click aici pentru toate versiunile lui Volkswagen Up! 4 uşi.
Click aici pentru testul lui Volkswagen Up!
MODEL | VOLKSWAGEN UP! | FORD KA | FIAT 500 | RENAULT TWINGO | CITROEN C1 |
VERSIUNE DE BAZĂ |
1.0 60 CP |
1.2i 69 CP |
1.2 69 CP |
1.2 16v 75 CP |
1.0i 68 CP |
PREŢ (Euro)* |
8327 euro | 10.350 euro | 11.600 euro | 9300 euro | 8749 euro |
In postul de mai sus cineva vorbea de super cuplul pe care il dezvolta motorul de 1l de pe Noul Yaris...
Ma intreb aici oare nu mai are nimic de reprosat,acel cineva?...
PS: La banii astia imi iau Toyota Yaris,infinit mai dotat,mai spatios si mai fiabil!!!
Rog cine merge cu cazane gaurite sau RATB nu mai postati parerile!!
Toti se viseaza in SUV-uri cu motorizari de peste 5.000cmc3, care te fac sa te simti foarte bine, insa nu se conduc precum o masina din clasa Mini.
se va vinde ca painea calda in romania, la fel si seat si skoda.
Asteptam RABLA!
unde e la putere ma? pe ulita din sat? fanii vw sunt batuti in cap cu totii!!!
tu vrei prea multe pt. 8000+ euro,masinuta este una de exceptie si daca e sa o comparam cu citroen c1 de exemplu o sa vezi ca vw sta mai bine la toate categoriile.
Design superb, calitate superioara si macar un torpedo de domne' ajuta si are si un pret mai mic.
Dar vorbim de VAG, castig mare, pentru corporatisti si in stil corporatist.
http://www.automarket.ro/stiri/vw-up-productia-costa-900-de-euro-pretul-va-fi-de-9000-de-euro-22463.html
Am avut ocazia sa urc in masina asta, de drive test nu am avut timp dar il voi face. Calitatea e mai buna ca la tripleti (personal mereu mi-au placut - de-asta am facut comparatie cu ei), ma refer la calitate palpabila, gen plastice mai moi, scaune mai bine configurare, cu sustinere laterala mai buna, pozitie la volan mai buna.
Asa ca eu zic sa nu mai spuneti ca la banii astia imi iau x sau y. Si masina asta are avantajele ei. Clare.
Citind comentariile unora nu ma mira faptul ca media promovarii bacalaureatului este mult sub limita normalului ....asa ca propun cei care vor sa le raspunda sa nu isi mai iroseasca timpul pe tot felul de #@$!#!!
Am SPUS!!
Este infinit mai usor de folosit in oras decat o berlina. Cine nu se poate strecura cu asa ceva are alte probleme sau ar vrea sa se strecoare ca lumina printre zabrele.
Modelul se va vinde bine chiar daca e scump. Postulez :)
Iar de scump chiar e scump degeaba se supara unii. motorul de 1 listu suna bine pe hartie dar in oras il veti conduce mai mult turat ceea ce va suge peste 9 lejer. Asta o spun pe pielea mea.
Iar ca finisari si dotari nu are nimic peste i10 sau Splash ca sa nu mai zic ca are destule in minus fata de Micra.
Asadar e scump, nu e chiar cel mai cu mot dar arata foarte misto, e nou si e VW ceea ce - o fi bine sau nu - in Romania vinde. Vinde cam cat sa fie marca nr. 1 de import.